#mybkevent || Otacı

Merhaba,

Bugün ki konuğum Otacı'yı hali hazırda zaten kullanmaktaydım. Blog arşivimi karıştırdım ve henüz hakkında yazı yazmadığımı gördüm, kendimi kınadım.


Çok severek kullandığım bir şampuan, uzun zaman banyoda kullandığım ürünleri değiştirmemiştim, değiştirmekten çekiniyordum. Ancak son 6 ayda o kadar fazla değişik ürün kullandım ve bitirdim ki, inanın bu benim için çok yeni ve değişik bir durum :)

Şimdi gelelim Otacı'ya, alışa gelmiş şampuanlar gibi "beyaz" değil, şeffaf. Rengi sarı/turuncu arasında gidip geliyor ve ilk açtığınız andan itibaren limon kokusunu ve içerisinde ki zeytinyağı kokusunu hissettiriyor. Annem de bunu kullandıktan sonra, "sen bilmezsin ama eski şampuanlar gibi, temiz ve saf kokuyor. çocukluğuma geri döndüm" dedi, bu bile ne kadar güzel olduğunun bence bir kanıtı.


Bana göre mutlaka denemeniz gereken, bir kez bile olsun şans vermeniz gereken bir ürün. Teşekkürler Otacı, sayenizde çok güzel kokuyoruz :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum: