#mybkevent || Luviyan

Merhaba,

Bugün kozmetik harici, güzel bir üründen bahsedeceğim. Luviyan etkinliğimde bizlere, seçtiğimiz 1 üründen bize hediye edebileceklerini söylediğinde açıkçası neyi seçsem diye çok düşündüm. Önce katılımcılara mail atıp, seçmelerini istedim. O sırada da kızların seçtiklerine bakıp kopya çekmek istemiştim. Gelin görün ki sona kaldım ve sevgili Kübra ile kendime aynı ürünü seçtim. 


Luviyan yetkilileri o gün bizleri yalnız bırakmadı ve ürünleri bizzat kendileri getirdi mekana. Hepsi çok güzel paketlerde tek tek ve özenliydi. Siteden takıdan saate, yüzükten setlere kadar bütün aksesuarları bulabilirsiniz. Hem de uygun fiyata kaliteli ürünlere sahip olabilirsiniz.


Ben iç içe geçmiş iki kalp, ortasında da sonsuzluk olan bu sade bileziği seçtim, aynısından Kübra'da da olmasından dolayı ayrıca çok mutluyum :)



Kolumdaki çizikler tabi ki Fıstık oğlandan kaynaklı, lütfen mazur görünüz :) Destekleri ve bu güzel ürünler için Luviyan'a bir kez daha teşekkür ediyorum.

Hadi hemen siteye bir göz atın :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Çok zarifmiş tatlım güle güle kullan :) Hemen siteye ışınlanıyorum ^,^

    YanıtlaSil