#mybkevent || Dermokil


Merhabalar,

Dugün ki konuğum, Dermokil'in kil maskesi. Etkinliğimde bir koli ürün gönderdiler çok teşekkür ediyorum bir kez daha. Bu ürünler içerisinden benim de payıma bu iki ürün düştü. Biri 25 yaş üzeri diğeri ise 35 yaş üzeri. Tabii 35 yaş üzeri olanı hemen anneme hediye ettim, onun da ağzından etkilerini dinledim. Aşağıda da fotoğrafımızı görebilirsiniz :)


Ürünün üzerinde ince bir tabaka helinde uygulanmasını, 5-8 dk beklememizi ve ardından ılık su ile yıkamamızı yazıyordu. .Ben 6 dk bekledikten sonra yüzümü yıkadım. Yüzümden tam olarak çıkmadığını hissettim, sonra tekrar üzerini okuduğumda "tam bir temizlik için, cilt tipinize uygun bir tonik ile işlemi tamamlamalısınız" yazıyordu. Tonik uyguladıktan sonra bir süre hassasiyet hissettim ama bu gayet normal bir şey.


Ürün tüp formunda ve biraz ihtiyaçtan fazla çıkıyor ne yazık ki, bu yüzden çok dikkatli sıkmalısınız. Biraz sulu bir yapısı var ve kokusu da tam olarak kil kokuyor. İlk okulda yaptığım el işi derslerini hatırlattı bana. Hepimiz kilden çerçeve ya da bilimum işler yapmışızdır diye düşünüyorum :)


İnce bir tabaka halinde dediği için, yüzümde görmüş olduğunuz miktarı tüm yüzüme yaydım. Tam geldi, bir süre sonra yüzde bıraktığı beyazlıkta yok oldu, cilt rengime döndü.


Tonik işleminden sonra bahsettiğim gibi bir hassasiyet/yanma oldu ki bu doğal bir durum. Aynısı anneme de oldu çünkü. Ancak dayanılmayacak ya da geçmeyen bir durum değil. 10 dk sonra tamamen normal halime döndü.


Tüm bu bahsettiğim durumlar annem için de geçerli, onda da hassasiyet oluştu ancak o çok fazla bu tip ürünler kullanmayı sevmediğinden tepkisi daha farklıydı :) Neyse ki sonuna geçti ve "yüzünün nefes aldığını" söyledi. Sanırım bu yeterli.

Gerçekten yüzüm daha beyaz, daha temiz ve hava alır şekilde hissettim.

Dermokil'e çok teşekkür ederim bir kez daha.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Bundan bir kac yil önce süpermarketden türkiyeye gidince dermokil maskelerini görüp yagli ciltler icin olanini almistim ve cok cok begenmistim. Almanyada cok aradim,siparis bile vermek istedim ama bir türlü bulamamistim. Sonra yine türkiyeye gidince baktim degistirmisler ürünleri benim aldigim maske yoktu :) Ama bundan dolayi markaya acayip bir sempatim var, yine türkiyeye gidince bakacagim, severim zaten kil maskelerini :)

    YanıtlaSil