#mybkevent || Ixora


Merhabalar,

#mybkevent sponsor yazılarına devam ediyorum. 2-3 günlük zorunlu bir ara verdim, şimdi de "reader" da sorun var bildiğiniz gibi. Blogger ve Google son zamanlarda bizi biraz zorluyor, sizce de öyle değil mi?

Şimdi gelelim bugünün konuğu Ixora'ya.


Ixora'nın Pastel serisinden iki farklı parfümünü denemiştim. Hatta biri bitmek üzere, çok beğendiğim bir parfümdü. Bu etkinliğimde Fantasy serisinden ürünler ile katılacaklarını söylediklerinde, ilk işim internet sitesine girip seriye bakmak oldu. İçerisinde 3 adet ürün bulunan kocaman bir paket geleceğini gördüğümde her bir ürünü deneyecek olmanın mutluluğunu yaşadım ^.^



En çok ilgimi çeken bu serinin "Hand and Body Lotion"u oldu. Bu şekilde kendiliğinden mis kokulu losyonları denemeyi çok seviyorum Bu yüzden hemen atladım, çok kullandım hatta. Bir sonraki bitenler yazımda göreceksiniz, eminim.


Yine aynı serinin duş jeliyle losyonunu kullanmak gerçekten çok hoş. Mis gibi koku devam ediyor banyodan çıktığınızda. Kim ferahlığı ve mis kokmayı sevmez ki ^.^


Koku tarif etmeyi hiç beceremem, yapabilenlerin de başımın üzerinde yeri var. Yine kendi sitelerinden almış olduğum içindekiler kısmını paylaşıyorum.
ROMANTIC FANTASY
Koku Ailesi: Fruity-Aromatik
Koku Notaları: Tutku Meyvesi, Şakayık, Greyfurt, Orkide, Ananas, Musk
Kalıcılığı ve bana verdiği hissi çok beğendim, Ixora'ya katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder