Favoriler || Mayıs

Merhabalar,

Bir süre favoriler yazmaya ara verdim diye hatırlıyorum. Bundan sonra yapılması gereken belli başlı şeyleri aksatmadan yapmaya karar verdim, işte bu da onlardan biri :) Bakalım Mayıs ayı içerisinde en sık hangi ürünleri kullanmışım ve yorumlarım nelermiş.


Tek tek link vererek yazılarına yönlendirmek yerine, kısa kısa değinmek istiyorum favorilerime.

Biotherm Aquasource/Biosource Serisi : Elime geçtiği günden itibaren kullandım ve bir çok ürününü bitirdim bu serinin, bir kaçı cildime baştan kötü gelse de devamlı kullanımdan sonra cildim tüm ürünlerini çok sevdi Biotherm'in. Muhtemelen bu seriden devam edeceğim.

MAC Studio Finish Concealer : Denemek için kuzenimden "arakladığım", sarı alt tonlu olmasından kaynaklı olarak morluklarımı nötrleridiğini farkettiğimden beri kullanıyorum hep. Öncelikle tüm göz altıma bunu uyguluyorum ve verdiği etkiden dolayı çok memnunum.

Wet'n Wild Comfort Zone : Aldığımdan beri elim başka bir fara gitmedi. Sadece gözüme derinlik katmak için herhangi bir kahverengi far kullanıyorum. Onun dışında tüm makyajımı bu palet ile yaptım, iyi ki almışım dediğim yegane ürünlerden.

Cyrene Makyaj Temizleme Suyu : Nisan ve Mayıs ayı içerisinde kullandığım, performansından son derece memnun olduğum ve uzun süre kullanmayı düşündüğüm bir ürün. Tüm makyajı çok güzel temizliyor, iritasyon yaratmıyor ve göz yakmıyor.

MAC Coppertone Blush : Artık bitsin diye kullanıyorum ancak kullandıkça çok beğendiğim, her makyaja yakıştırdığım bir allık oldu.

Essence Coluor Arts Go : Aslında pigment ürünler için tasarlanmış bir far bazı olsa da ben bu üründen çok güzel sonuç alıyorum. Renkler daha canlı oluyor.

Farmasi #97 : 1 haftadır sürüp sürüp çıkartıyorum, gerçekten çok beğendiğim bir oje. Kalıcılığı güzel olsa da, en ufak bir bozulmada çıkarıp yeniden aynısını sürdüm. Çok seviyorum.

NOTE Concealer : Aydınlatıcı olarak kullandığımı daha önceki yazımda söylemiştim, gerçekten çok güzel ve doğal bir etki bırakıyor. Elimdeki kapatıcılar bittiğinde ten rengime uygununu muhakkak alacağım!

Oriflame The One Build Maskara : Oriflame'in tüm maskaralarına aşığım, plastik fırça olmasına karşın mükemmel iş çıkarıyor, mutlaka çekmecenizde olmalı!

Essence Şeffaf Maskara : Biraz ıslak bitişli olsa da öncelikle fırçasını kabın kenarlarında temizleyip kullanınca etkisi daha güzel oluyor. Kuruması için 5 dakika beklemeniz lazım yoksa her yeriniz ıslanıyor ancak fiyat performans bakımından beğendiğim bir ürün oldu.

Garnier Gözaltı BB Kremi : MAC'in üzerine uyguluyorum ve gerçekten gözaltını çok güzel kapatıyor. Havalarda ısındığı için daha çok bu şekilde ürünler kullanmaya özen gösteriyorum :)

Flormar Stylematic : Nude tonlarda göz içine kullanmak için kalem arayışıma son verdi, verdiği derinliği ve aydınlık görüntüyü beğeniyorum. Kalıcılığı maalesef orta seviyede ancak iş görüyor.

Oriflame The One Stylo Liner : MÜKEMMEL! Hakkında tek diyebileceğim, mükemmel olduğu. Kalıcılığı, siyahlığı, akmayışı ve duruşu! Gerçekten harika!

Sizin de bu ürünler içerisinde favoriniz var mı?

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

13 yorum:

  1. Cok güzel favoriler, sende okuyunca simdi benimde aklima geldi, yapmam lazim unutmadan :)

    YanıtlaSil
  2. cyrene makyaj temizleme suyundan bende çok memnunum, yedekledim hatta=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ouuu çok mantıklı, işte elde birikince de hangisini kullanacağını şaşırıyor insan:)

      Sil
  3. Oriflame the one ürünlerine bende bayıldım, plastik fırçalı rimellerle hiç aram olmamasına rağmen bu ürün resmen ön yargımı kırdı çok severek kullanıyorum
    Öperim kuzum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bebeğim, mükemmel bir seri çıkardı Oriflame. Ben de öperim en kocamanından :)

      Sil
  4. studio finish i bende yüzüm için kullanıyorum çok güzel kapatıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için de mantıklı ama bana çok açık geldiği için nötrlüyorum anca :)

      Sil
  5. Bende Comfort Zone istiyorum amaa :(
    Ay bu arada geçen hafta seni Bahariye'de gördüm.Annenleydin sanırım. :)

    YanıtlaSil
  6. şu the one ürünlerini çok merak ediyorum en kısa zamanda denemeliyim:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Comfort Zone, ilk fırsatta alınacak ♥

    YanıtlaSil