Narecza.com'un Yenilenen Yüzü!


Merhabalar,

Bloğumu takip edenler bilir, geçen sene bu zamanlarda Narecza.com'u sizlere tanıtmıştım. 


Narecza.com yeni bir arayüze sahip! Daha profesyonel, daha ulaşılabilir bir görüntü oluşturmuş kendine. Beyaz temaları her zaman çok sevmişimdir, bir önceki blog temam da tamamen beyazdı, hatırlarsınız belki. Bundan dolayı daha bir gözüme hitap etti açıkçası :) Bakalım siz de benim gibi düşünecek misiniz?

Siteyi incelediğimde özellikle dikkatimi çeken çok ürün oldu, bunlardan da bir kaçını sizinle paylaşmak istiyorum. Benim gibi göz altlarıyla sorun yaşayanların özellikle bu ürünlere bakması gerekiyor. Cernor Xo ürünleri gerçekten çok ilgi çekici gözüküyor :)


Yağmurlar bitmiş, güneş kendini en kavurucu şekilde göstermişken bir güneş kremi almam şart oldu, sitede de gözüme Avene'nin bu güneş kremi dikkatimi çekti.


Ayrıca son zamanların favorisi Nuxe'ye de indirimli olarak ulaşabileceksiniz.

Ve şimdi gelelim hepimizin sanırım çok beğendiği bir markaya, Caudalie! Benim de çok severek kullandığım toniğine %10 indirim ile sahip olabileceksiniz.


Benim ilgimi çeken bu ürünlerin dışında yüzlerce ürüne indirimli sahip olmak için sizi hemen Narecza.com'a alıyoruz, umarım aradığınız her şeyi tek tıkla bulabilirsiniz :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder