#mybkevent || Limonian


Merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır denemek istediğim ancak bir türlü fırsat bulamadığım ve etkinliğimde gönderdiklerinde deli gibi çığlık atmama neden olan bir üründen bahsedeceğim. Öncelikle Limonian'a sonsuz teşekkür ediyorum, yakın zamanda da bir başka ürün ile bir çekiliş yapacağımızın da haberini vermek istiyorum ^.^


Etkinliğimde 1 adet Cyber Shine, 1 adet High-End Touch fondoten yollamışlardı, fondotenin bana çıkmasına dediğim gibi çok sevindim. Diğer arkadaşlarım da Cyber Shine'ı deneme fırsatı buldu. 

Uzak Doğu'ya gösterilen o büyük ilgi, ben de hiç yoktu. Hiç olmadı ancak kısa süre önce piyasaya hızlı giriş yapan Limonian ilk günden itibaren ilgimi çekmişti, normalde ürünlerin içeriklerini paylaşmıyorum belki farkındasınızdır ancak seveni çok olduğu için içeriğini de göstermek istedim.


Gerçekten çok ilginç bir uygulaması var, birazdan detayı fotoğraflarını da göreceksiniz ancak ilk elinize aldığınızda bir ağırlık hissediyorsunuz. Dış plastiği kirlenmeye müsait olsa bile, elime verdiği ağırlık çok hoşuma gitti. Zaman içerisinde o ağırlık azalacaktır ancak ilk etki her zaman önemli olmuştur benim için.


Ürün silindirli bir uca sahip, yan tarafında basacağınız bir tuşu var. Normalde 2-3 basımda ürün çıkıyor ancak ilk seferinde 8-9 kere basmak gerekiyormuş. Bu ibareyi biraz sonra gördüğüm için ilk uygulamada cidden zorlandım. Siz siz olun ilk kullanımda 8-9 kere basın, benim düştüğüm hataya düşmeyin :) 


Silindire gelen ürünü önce yüzüme belli aralıklarla uyguladım ve daha sonra sünger kısmıyla tüm yüzüme yaydım. Açıkçası uygulama açısından daha kolay olacağını düşünmüştüm ancak çok büyük bir kolaylık sağlamadı. Biraz uğraştıktan sonra tüm yüzüme eşit şekilde yayıldı. Fırça ile denediğimde de aynı sonucu aldım. 


Aşağıda yüzümün önceki ve sonraki hali bulunuyor, fotoğrafta değişiklik belli olmasa da son zamanlarda sarı alt tonlu ürünler cildi daha sağlıklı ve canlı gösterdiği için bir süredir deniyorum. Yakında bununla ilgili görüşlerimi de anlatacağım.


Okuduğunuz için sizlere ve verdiği destekten dolayı da Limonian'a çok teşekkür ederim. Yazının girişinde de bahsettiğim gibi 1 hafta sonra hediyesi Cyber Shine olan güzel bir çekiliş olacak ^.^

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. ilginç bir fondöten bu uygulaması nasıl olur bilemedim lorealin de böyle silindir süngerli bir ürünü vardı hala var mı bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Hiç duymamıştım bu markayı oldukça farklıymış :) Güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir sürüş tekniği ama bana zor göründü:)

    YanıtlaSil