#mybkevent || Farmasi

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz son zamanların en popüler markası Farmasi! Henüz etkinliği düzenlemeden önce, yani kısa bir zaman kala, Farmasi'den çok güzel bir paket almıştım, ayrıca şurada ve şurada yer vermiştim ancak derinlemesine inceleme yazıları yazamamıştım. Hem etkinlik heyecanı hem de etkinlik sonrası yazılarım nedeniyle yapamadım. En kısa süre de o ürünlerin de detaylı inceleme yazısı gelecek. 

Şimdi gelelim, etkinlik günü bizleri yalnız bırakmayan ve bizzat aramızda olan Farmasi'nin elimdeki yeni ürünlerine. Üzerlerinde az biraz durup, detaylı yorumlarımı daha fazla kullandıkça sizlerle paylaşacağım.


İlk olarak ten grubu ürünleri ile başlayalım, yazın fondoten kullanmayı sevmeyen biriyim. Bunu defalarca dile getirdim, artık bıkmış olabilirsiniz. Poşetimden çıkan BB krem "light to medium" renginde, tam olarak ten rengimle uyumlu, ağır olmayan bir BB krem, sanırım ilk defa bir BB kremi çok beğendim. Daha önce bir kaç markanın denemiş, bir türlü istediğim sonucu alamamıştım. Ben yazın kullanacağım ürünü buldum, haberiniz olsun :) 

Rengiyle uyumlu, yanındaki minik ürün ise, göz altı BB kremi. Benim göz altlarımla ne kadar sorun yaşadığımı, kapatamadığım ve kapatıcılara olan ilgimi de biliyorsunuzdur diye düşünüyorum. Göz altlarım hem gri/mor arası hem de şiş. Kapatabilen ürün çok çok az bunları bu nedenle, yorumlarımı da buna göre yaptığımı lütfen unutmayın. Bu göz altı BB kreminin yapısı çok güzel ve çok yoğun renk veriyor. İlk sürdüğümde rengini açık bulsam da bir süre sonra rengi oturdu ve tenimle bütünleşti. Tam olarak göz altı rengimi kapattığını söyleyemem ancak yaz için ideal bir ürün, eğer göz altlarınız benim kadar sorunlu değilse, hiç düşünmeden koşun alın derim!


Şimdi geldik göz grubu ürünlerine. Poşetimizden tüm ten/göz/dudak makyajımızı yapabileceğimiz ürünler çıktı. Göz grubunda sevdiğim renklerden oluşun bir far paleti, bir eyeliner bir adet rimel var.



Özellikle rimeli çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Son 1 haftadır ne zaman makyaj yapsam hangi rimeli kullanırsam kullanayım, hangi makyaj çıkartıcısını kullanırsam kullanayım gözlerimde yanma yaşıyordum. Alerjik bir durum bunu da biliyorum (bu nedenle çeşitli ürünler kullanıp deneme yaptım). Bu rimelde bu yanma sorunu olmadı, en beğendiğim yanı da bu oldu. Simsiyah yapan ve uzatan bir rimel. Dolgunluk vermiyor ama bu benim için sorun değil.


Farların pigmentasyonu ortanın üzerinde, far bazı ile daha iyi bir sonuç alabilirsiniz. Ben fotoğraf çekme konusunda kendime hiç güvenmiyorum ve bol olduğum ilk zamanda da bu sorunumu halletmek istiyorum. Renkleri tam yansıtamamış olsam da (özellikle göz makyajımda, palette ki renkler bir üst fotoğrafta neredeyse aynı), makyajımı da paylaşmak istedim. En üstte ki iki renge resmen aşık oldum, tam benim sevdiğim renkler.

Eyeliner kullanmayı da ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz, bu ürün yine çok güzel bir ürün ancak tam siyahlığı 2. katta yakalayabiliyorsunuz. 


Şimdi gelelim dudak ürünlerine, bir de orada diş macunu var, henüz denemedim, denediğimde ayrıca yer vereceğim. 


Dudak grubu bu şekilde, balm harici diğerlerini detaylandıracağım. Balm'ı ise 2 kere kullandım, dudaklarımda yılda 1 kez ya sorun yaşıyorum ya da yaşamıyorum bu yüzden çok lip balm kullanmayı sevmiyorum ancak kuruluk/çatlama sorunu yalayan tüm arkadaşlarıma öneririm. Çünkü hem çok güzel nem veriyor hem de bu verdiği nemi uzun süre koruyor. Bana bu yüzden ağır geldi ama dediğim gibi dudaklarım çok sağlıklıdır:p


Üst tarafta görmüş olduğunuz, ayıla bayıla kullandığım, mat sevenlerin bile beğeneceği, mükemmel nem veren, rengine duruşuna bayıldığım bir ruj. Gerçekten Farmasi bu konuda kendini aşmış. Pigmentasyonu harika, kalıcılığı orta üstü ki yine benim için bu bir kriter değil. Mutlaka en beğendiğiniz rengi deneyin derim. O zaman ne demek istediğimi anlarsınız.

Altta görmüş olduğunuz ise, lipgloss. Lipgloss insanı ne yazık ki değilim. 


Sol taraftaki ruj ile kombinasyonum, sağdaki ise lipgloss ile. Tam olarak renkleri yakalayabildiğim tek fotoğraf bunlar. Bir de uykusuzluğum gözlerimden belli, lütfen onu dikkate almayınız ^.^


Anlamsız olsa da beğendiğim için bunu da koymak istedim. Ben rimelin uzatmasını ve bu ruju çok sevdim a dostlar! ^.^


Son olarak değinmek istediğim ürün ise, Shimmer ojesi. Tırnaklarımda şu an 2 kat var, dilerseniz altına baz olarak renkli bir oje sürebilirsiniz ancak ben tek başına verdiği etkiyi göstermek için direk parlatıcı üzerine uyguladım. Bu şekilde bile kullanılabilecek bir oje. Zaten Farmasi'nin ojelerini ne kadar sevdiğimi de anlatmıştım.

Verdikleri destekten ötürü, Farmasi'ye ve Pınar Hanım'a çok teşekkür ediyorum. İyi ki geldiniz, iyi ki sizi tanıdık.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. ruj ve glosslu resmini çok sevdim ... farmasi gerçekten güzel ürünleri olan bir marka çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  2. bende pembe olan ruju çok beğendim, parlak olanı gerçekten çok tatlı

    YanıtlaSil
  3. rujun rengine bayıldım =) göz altı kapatıcısı çok övüldü elimde ki kapatıcı bitince mutlaka bunu almam lazım :) güle güle kullan Ezgi'm..

    YanıtlaSil