Bourjois || Cleansing Water


Siz de benim gibi çok fazla makyaj temizleme suyu deniyor musunuz? Bir çok marka denedim bugüne kadar. İçlerinden kimini çok beğendim, iyi ki almışım dedim. Kimilerini ise nefret ede ede bitirdim. Bourjois markası artık ülkemizde yok, bu ürünü neden anlatıyorsun derseniz, belki tekrar piyasaya giriş yapar da ulaşabilir diye, arşivimin bir köşesinde kalsın istedim.

Bourjois ürünlerini genellikle Markafoni gibi, online alış veriş sitelerinden aldım. Bu ürünü yine öyle gezinirken yaklaşık 1 sene önce almış, henüz kullanmaya fırsat bulamamıştım. Elimdeki temizleyici bittiği için, sonunda bozulmadan açıp kullandım.

Nedense ben bu tip ürünleri ya seviyorum ya da nefret ediyorum. Bu temizleyiciyi ise sevdim. Tüm yüz makyajını çıkarmada başarılı. Özellikle rimellerde sorun yaşayan biri olarak, bu ürünün de rimeli güzel temizlediğini söyleyebilirim. Bunun dışında gözü asla yakmıyor, hatta bir seferinde pamuğa çok fazla döktüğümde direk bir miktarı gözümün içerisinde girdi ve sulandı. Bu şekildeyken bile yakma olmadı.

Cilt, göz, kirpik ve dudak makyajını çıkarmada başarılı. Bioderma harici ürünler kullanmaya başladım, çoğunun da aynı etkiyi verdiğini gördüm.

Artık eskisi gibi H2O delisi değilim ^.^

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Merhsba bende çok makyaj temizleme suyu deniyorum hepfarklı hep farklı :) Bunuda yazdım bir köşeye.Bloğumda çekiliş vr katılmanı çok isterim,sevgiler :)

    YanıtlaSil