Ecotools || Yüz Fırçaları


Daha önce elimdeki tüm MAC fırçaları incelemiştim. Hazır böyle bir seriye başlamışken, neden Ecotools'u da incelemeyeyim dedim. Bu markayı 2'ye böldüm, yüz ve göz olarak inceleyeceğim.

Şimdi elimde bulunan 3 fırçaya gelirsek eğer, nereden ve nasıl aldığımı hatırlamamakla birlikte, çok uygun fiyatlı olduklarını da belirtmek istiyorum. 

Allık Fırçası - Pigmentasyonlu ürünlerde bile başarısını sıfır olarak nitelendirebileceğim bir fırça. Asla tam istediğiniz sonucu alamıyorsunuz, mutlaka ya az ya da çok uyguluyor ürünü. Özellikle pigmentasyonu düşük ve tozutan bir allık ile kullanıyorsanız, daha fazla tozutmaya neden olduğu da bir gerçek.

Yassı Fondoten Fırçası - Bu şekilde fondoten fırçalarını zaten kullanışlı bulmamakla birlikte, almış olduğum bir set içerisinden çıktığı için kullanıyorum. Özellikle koyu ruj sürdüğümde dudak kenarına taşan ve ya rengi düzenlemek için kullanıyorum. Kullanımı biraz zor olsa da dediğim gibi dudak çevresinde işe yarıyor.

Pudra Fırçası - Küçük olması sebebiyle çantada taşımaya çok müsait. İçlerinden en sık kullandığım bu. Çok pudra sürmesem bile, tüm yüze uygulamada kolay ve güzel bir sonuç veriyor.

Ecottols'un elimde bulunan yüz fırçalarından hiç memnun olmadığımı anlamışsınızdır. Yakın zamanda göz grubunu da yazacağım o zaman bir karşılaştırma yapabilirim diye düşünüyorum.

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder