Yaz Makyajım 2014

Merhabalar,

2014 yazı sizce de çok sıcak geçmiyor mu? Sadece ben mi makyaj yapmak istemiyorum yoksa siz de benim gibi misiniz?

Öyle sıcak ki hava, insan durduğu yerde ter damlaları döküyor, aslında sıcak değil de "nem çok nem" diyerek havanın iğrençliğini, esprimle devam ettiriyorum.


Bu sıcak havalarda yaptığım makyajı da sizinle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz.


İzleyecek olan herkese teşekkürler, videoyu izlemek için burayı tıklamanız yeterli :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Ben de yazın makyaj yapamayanlardanım. Çok sıcak olduğundan dolayı çabuk akıyor ve sıkılmaya başlıyorum.
    Makyajın sade ve çok güzel. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzde makyajın M'si kalmıyor çok haklısın. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok sade ve hoş tam yazlık çok sevdim canım:)

    YanıtlaSil