NYC || Show Time Maskara


Geçtiğimiz Cuma günü Watsons'tan bir paket ulaştı elime. NYC markasının yaza özel çıkardığı koleksiyonun temel parçalarından oluşan 5 adet ürün göndermişler. Şu an kullanmakta olduğum rimelim de son demlerini yaşarken bu ürünler içerisinden çıkan Show Time isimli rimelini denedim. 3-4 gündür severek kullanıyorum kendisini ancak gelin bir de yakından birlikte bakalım.


NYC markasının farını, fondotenini, ojelerini, allığını denemiş biri olarak, rimeline hiç şans vermediğimi farkettim. Sanırım bundan dolayı elim ilk bu ürüne gitti.

* Rimel kirpiklere tam siyahlık veriyor.
* Tek tek ayırıyor.
* Uzatıyor.
* Yapıştırma, topaklanma yapmıyor.
* Dolgunluk veriyor.

Bir rimelden beklentim 6 durumu gerçekleştirmesidir. Yukarıda da 5 durumunu gözlemledim. Benim için 5 tane onay alması yeterli oluyor. Ancak henüz bahsetmediğim, uzunluk vermesi, maalesef yok. Evet tam siyahlık ve dolgunluk veriyor oluşu, kirpikleri uzatıyormuş hissi verebilir ama kirpikleri uzun olan kişiler hangi rimelin uzunluk verdiğini, hangisinin vermediğini daha iyi ayırt edebilir diye düşünüyorum. Kısacası;

* Bu rimel uzunluk vermiyor.


Benim için bu rimel, günlük kullanıma uygun, ağırlık hissi vermeyen bir ürün. Ciddi anlamda kirpiklerinizde hiç ürün yokmuş gibi davranıyor. Kalıcılığı da bu "yokmuş" hissiyatına göre tabi ki biraz az. Gün sonuna doğru kirpikleriniz düşüyor. Yalnız dediğim gibi, rimel konusunda pek seçici davranmıyorum. Çoğu rimel bana uyuyor ^.^

* Ürün deneyimlemem için Watsons tarafından gönderilmiş olup, yazılanlar tamamen bana aittir.

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Gayet hoş duruyor, NYC markası çok uygun fiyatlı oluyor yani bu rimel alınabiliteliymiş :)

    YanıtlaSil