Wet'n Wild || Lady in the Vamp Megasticks Balm


Merhaba,

Günün konuğu Gratis'lerde satılmaya başlanmasıyla, hepimizin ulaşabilir olduğu, özellikle far paletleriyle aklımızı alan Wet'n Wild'ın balm stainlerinden iddialı bir renk olan "Lady in the Vamp". Bu kalem formunda ki renkli dudak balmından hallice daha fazla renk veren ruju, Gratis lansmanında hediye edildi. Ben de gördüğünüz gibi birazcık kullandığım (altındaki çevirmeli yeri açmadan dudağıma uygulayamıyorum) bu rujumsu balmı size anlatmak istiyorum.


Aslında mat ruj haricinde ürün sevmesem de bu sıcaklarda daha iyi olduğunu düşünüyorum hem kremsi yapısıyla hem de hafifliğiyle. İlk olarak adının içerisinde "balm" kelimesi geçse de ait olduğu seri "megalipsticks" yani kalıcı olan seriden. Evet gerçekten bir lip balma göre pigmentasyonu yüksek, yine lip balma göre kalıcılığı da biraz daha fazla.

Ancak pigmentasyonu ne kadar yüksek olursa olsun, dudaklardaki kusuru belli ediyor, tam kapatıcılık vermiyor ve sürümü biraz zor. Sürerken dudağımda geçişler oluyor, şöyle ki yer yer ruj yoğunluğu görünürken yer yer de dudaklarımın kendi rengi belli oluyor.

Ben en iyi sonucu tek bir dudağıma uygulayıp diğer dudağıma da fazlalığını almak olarak gördüm. Böylelikle fazla ruj bulaşmıyor, akmıyor ve görüntü kirliliği yaşatmıyor. 

Ben yine de mat ruj insanıyım diyerek bu yazıyı sonlandırıyorum. ^.^

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. oysa ben bu ruju çok beğenmiştim :)
    Özellikle kalıcılığını...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ombre dudak yapılır o zaman renk geçişleri sıkıntılıysa :D

    YanıtlaSil
  3. Mat rujdan sonra bende parlak, ıslak vs ruj görmek istemiyorum ama dudaklarım çok kuruduğu için yoğun nemlendiricili rujları kullanmak zorunda kalıyorum :( yıllardır simli, saten rujları görmekten nasıl tiksindiysem artık :D

    YanıtlaSil