Temmuz Favorileri

Merhaba,

Yılbaşı günü yani 1 Ocak olduğu ilk saatlerde ki klasik lafımdır "2014'te bitti bee". Bu sene yine şaşmadım ve aynı cümleyi kurdum. Şimdi bakıyorum da Ağustos'a gelmişiz. 2014 bile bitti neredeyse. Neyse son sıcak aylardayız, umarım Eylül çok daha serin geçecek. Şubat doğumlu olmamdan mıdır bilinmez ama sıcakları hiç sevmeyen hatta nefret eden bir insanım. Yıllardır denize havuza girmedim, o derece nefret ediyorum.

Uzun bir giriş yaptıktan sonra bana göre en sıcak geçen Temmuz ayında en çok kullandığım renkli kozmetik ürünlerine bakalım. Bakım ürünlerini dahil etmedim, nedense onları göstermeyi her zaman unutuyorum. Ben tamamen renkli kozmetik kadınıyım sanırım.


Temmuz ayında gerçekten çok çok az ürün kullandım, makyaj yapmadan geçen günüm çok azdı bu ay çünkü gerçekten kullanmadıkça ürünlerin bitmediği, bitmeden de yenilerini aldığım için hep bir şişkinlik yaşıyorum masamda. Artık gerçekten ürüne ihtiyacım olmadığında almıyorum. Mesela elimde hiç fondotenim kalmadı, kışı bekleyeyim dedim ama dayanamadım ve bayram indiriminde aldım. Şu an sadece 1 fondotenim var. Ben gittikçe konudan uzaklaştım, bunun da nedeni uzun zaman bloğuma ara vermem sanırım ^.^


Çok değişik ürünler yok, her zaman bende görmeye alıştığınız ürünler. Tek tek değinmek yerine, daha önce yazdığım yazılara link vereceğim. Umarım mazur görürsünüz. Aynı şeyleri okumak zorunda bırakmak istemiyorum sizi.

Uzun zamandır bıkmadan sıkılmadan kullandığım Nars Orgasım/Laguna ikilisi de bu ay elimden hiç düşmedi.
Yine Nars Duo Concealer'ı da artık kıyıp kullanmaya başladım ancak 1 ay gibi kısa bir sürede koyu rengin dibi gözüktü, bu kadar çabuk biteceğini tahmin etmemiştim. Sanırım 1 ay sonra tamamen koyu renk bitecek, açık rengi de yazın göz altımda değil, yüzümde kullanırım diyorum.
Urban Decay Naked Basics benim ilk blog yazımdır, 1 yılı aşkın süredir çok severek kullanıyorum. Her mevsim bıkmadan sıkılmadan kullanabilirim. Bu ay yine en çok buradaki "Faint" rengini kullandım.
İçerisine en sevdiğim ve en çok kullandığım farlarımı ve aydınlatıcımı koyduğum için her zaman başımın tacı olacak kendi yaptığım paletim. İçerisinde the Balm, AVON, Rimmel London gibi ürünler var. 
Hakkında tek başına bir blog yazsı da yazacağım, hayatımın pudrası PRS yaz kış bitene kadar benimle. Bittiğinde mutlaka yenisini alacağım, o kadar seviyorum ki, neyse detaylıca anlatacağım bunu.
Yine hakkında neden yazmadığımı bilmediğim bir ürün var, Oriflame The One Build maskara, benim gelmiş geçmiş en favori maskaram. Hakkında yazacağım.
Rival de Loop kaş kalemi de idare eder açıkçası. Çok memnun kaldığım bir ürün değil ama bitsin diye kullanıyorum işte. Çok sert ve pigmentasyonu neredeyse sıfır.
Essence'in jel maskarasını 3 aydır kullanıyorum. Genellikle gördüğüm içerisinde ki rengin koyulaştığı ama benim ki neredeyse bitti. İçerisinde çok az sıvı kaldı. Bir kaç güne kadar hala çok ıslak bitiş veriyordu, kenarına sıyırmadan kullanamıyordum ancak son bir kaç gündür o ıslaklık yok oldu. Sanırım bitmesinden kaynaklı. Tekrar almam çünkü diğer markalara da şans verip denemek istiyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Benimde günlük makyaj rutinim bu şekilde. Yazın daha fazlası çekilmiyor. Renkli göz makyajlarını da evde deneme amaçlı yapıyorum bari denerken kullanılsın biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum yaa güldürdün :))) Benim hiç elim gitmiyor, ne olacak bu bizim toprak tonları aşkımız?:)

      Sil
  2. Nars ürünlerini hiç kullanmadım ama olurda bir gün kullanacak olursam ilk olarak orgasm allığından başlamayı düşünüyorum hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer ürünlerini de ben şahsen tavsiye etmiyorum, Orgasm olsun yeter :)

      Sil