Wet'n Wild || Kaş Farı

Wet'n Wild Kaş Farı

Merhaba,

Kaşlarım ile ne kadar sorun yaşadığımı belki bilirsiniz. Şu anda hiç almıyorum, sanırım yaklaşık 2 ay oldu bu duruma başlayalı. Bir süre daha hiç dokunmadan iyice uzamasını, daha sonra ise yüzüme en uygun şekli vermek için bulabildiğim en iyi yere gitmeyi düşünüyorum.

Wet'n Wild Kaş Farı

Kaşlarım ile başım bu kadar beladayken, tahmin edersiniz bir çok ürün deniyorum, en iyisini bulmaya çalışıyorum. En iyi sonucu açıkçası kaş kalemleri ile alıyorum, gerçi tam içime sinen, yumuşak bir kaş kalemi henüz bulamadım. Bu ürünü Haziran başında Gratis'in gerçekleştirdiği Wet'n Wild lansmanında hediye ettiler. Zaten daha önce "ilk bakış" olarak bu ürünü incelemiştim ama şimdi gelin daha yakından inceleyelim.

Wet'n Wild Kaş Farı

İçerisinde açık ve koyu olmak üzere 2 adet toz kaş farı, bir adette beyaz/şaffaf wax bulunuyor. Benim kaş rengime ortadaki açık renkli olan far uygun, her ne kadar saçlarım açık, kaşlarım koyu renk olsa da, koyu olan renk gerçekten aşırı koyu geliyor kaşlarıma. İlk deneme olarak onu uyguladım, keşke onu da çekseymişim de farkı görebilseymişsiniz ^.^

Wet'n Wild Kaş Farı

Ben ilk olarak toz ürünü uyguluyorum, daha sonra ise beyaz/şeffaf wax ile kaşlarımı sabitliyorum. Bazı Youtube kullanıcılarında gördüğüm kadarıyla bunun tam tersini de uygulayabiliyorsunuz.

Wet'n Wild Kaş Farı

Ben açıkçası denemedim, çünkü bu sefer kaşlarımın çok "kalıp" gibi duracağını düşündüm. 

Dediğim gibi öncelikle far ile doldurup daha sonra wax ile sabitliyorum. Çok doğal ve gerçekçi duruyor. 
Bir kaş sabitleyici jel kadar kalıcı olmasa da, 3-4 saat kadar rahatlıkla idare ediyor. Daha sonra ise o wax kısmı gidiyor, toz bölümü kalıyor.

Wet'n Wild Kaş Farı

Bu da "uzamış, çıkmış, ormana dönmüş" kaşlarımdaki duruşu. Böyle daha doğal olduğunu düşünüyorum açıkçası. Kalem ile doldurduğumda biraz daha yapay bir görüntü elde ediyorum.

Wet'n Wild Kaş Farı

Dilerseniz kaş paletindeki farları, normal far olarak kullanabilirsiniz. Ben yine kaşlarıma kullandığım açık renkli olanı, crease bölgesini belirlemek için de kullanıyorum. Koyu rengiyle de biraz daha derinlik katıyorum.
Kısacası çok amaçlı bir ürünüm olsun, hem kaşlarıma hem de göz kapaklarıma kullanayım dersiniz, bu ürün tam sizlik.

Gratis'ten bu ürüne ulaşabilirsiniz, bana da bir kez daha deneme fırsatı verdiği için Gratis'e teşekkür ediyorum!

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

15 yorum:

  1. canım benim bende 1 senedir almıyorum ama nafile valla neler denedim ne kalınlaşıyor ne aralar doluyor geçen nesneslisim de gördüm terramycin göz merhemi kaşları çıkarttırıyormuş yaklaşık 2 haftadır falan kullanıyorum düzenli olamasada:) ama biraz biraz kıpırtılar var düzenli kullanmaya başlasam tam olacak sanırım onuda inşallah en kısa zamanda yapacağım:) bu arada bu kiti bende çok sevdim gerçekten doğal görünüyor kalemden daha çok hoşuma gitti benimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aralarda boşluk var, önceki şekli hala belli. Sanırım o araları dolmayacak, hala bekliyorum ben de tatlım :) Henüz bir kür felan uygulamayı düşünmemiştim ama böyle giderse sanırım ben de bişeyler deneyeceğim :)

      Sil
  2. bede bu ürünü kullanıyorum ve oldukça memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wax hemen bitecekmiş gibi duruyor ama bakalım :)

      Sil
  3. Kaşların bu haliyle benim çok hoşuma gitti.Yüzünün bütününde duruşu seni çok rahatsız etmiyorsa hiç dokunma kaşlarına derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında ben rahatsız olmuyorum ama buraya fotoğraf koyarken sizlerin rahatsız olabileceğini düşünüp tedirgin oluyorum. Yorumun bu yüzden beni çok mutlu etti, teşekkür ederim :*

      Sil
  4. Kaşların gayet doğal ve hoş gözüküyor Ezgi'm hiç takma kafana :) Bende farla doldurmak istediğim zaman Flormar'ın beşli kahve paletinde ki omega'ya benzeyen renkle dolduruyorum oldukça doğal duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, böyle duyunca size rahatsızlık vermediğimi öğrenince, rahatlıyorum :)
      Flormar'ın o paletini de bi türlü alamadım :/

      Sil
  5. bence de kaşları gayet güzel canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu ediyorsunuz beni :)

      Sil
  6. Çok yakın bir arkadaşım sayesinde bir ürünle tanıştım ve o da bende acayip memnun kaldık. Revitol Kaş ve Kirpik Bakım Serumu'nu ben kaşlarım için kullandım düzenli olarak ve seyrek olan kaşlarım tam istediğim gibi sıklaştı. İstersen bir şans verebilirsin hatta şu sıcaklar geçsinde yeniden başlamayı düşünüyorum. Umarım seninde işine yarar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre daha bekledikten sonra eğer hala istediğim kıvama gelmez ise mecburen bu ürünlere yöneleceğim. Öneri için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ben de kaşlarımı senin gibi aylarca uzattım ve araştırmalarım sonucu Yıldırım Özdemir Kuaför'de Nigar Hanım'a gittim. Kaşı yalnızca usturayla alıyor. Böylece küçük kıllar da çıkıyormuş. 4-5 seansta sonuç alacağımı söyledi benimkiler için ama verdiği şekli daha ilk seans olmasına karşın beğendim. Bende ne yazık ki kullandığım yağlar işe yaramadı. Ama kendisi bana Mavala'yı önerdi. Paraya kıyabilirsem alacağım, biraz pahalı :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Benimde kaşlarım seyrek kaş kalemlerinden bir çoğunu denedim fakat istediğim görünümü elde edemedim. Sonra kurşun kalem kullanmaya başladım. Evet bildiğiniz kurşun kalem :) Kaş kalemlerine oranla daha doğal bir görünüm veriyor bence üstelik ekonomik ve pratik. Ben kalın olanlarından kullanıyorum kocaman olanlardan ama normal kurşun kalem de aynı sonucu veriyor. Bence deneyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurşun kalem, diğer içeriklere göre daha zararlı değil mi? Bence sen de her zaman uygulamamalısın bu yöntemi..

      Sil