Rival de Loop || Nude Kalem


Göz içine sürülüp gözü daha büyük ve güzel gösteren nude kalemleri biliyorsunuzdur. Ben de öncelikle Rimmel London'u bekledim, çok geç geldi. Sonra Flormar'ın çıktı, onu da bir türlü bulamadım. Kadınlar Günü indiriminde Rossmann'da gezinirken Rival de Loop markasının ten rengi dudak kalemine denk geldim, neden göz içinde de kullanmayayım diye düşündüm ve aslında bu amaç için satın aldım.

Bir çok deneme sonrasında göz içine ısrarla renk vermemesinden sonra, esas amacıyla kullanmaya karar verdim. Göz içerisinde renk vermemesinin nedenlerinden biri çok ser olması, bir diğeri ise pigmentasyonunun zayıf olması. 

Kalemi sürerken büyük çaba harcamanız gerekiyor ki rengi çıksın. Tüm dudağıma uyguladığımda da parça parça değişil bir görüntüye neden olduğu için, tek kullanım alanı olarak taşan ruju temizlemek için bir nevi concealer olarak kullanmak kaldı. Aşağıda MAC - Riri Woo'yu sürdükten sonra taşan yerleri bu kalem ile temizledim, sadece alt dudağıma uyguladım, o yüzden üst tarafı göstermiyorum. Bunun nedeni, kalemi uygularken tırnağım ile dudağımın üstünü kanatmamdan kaynaklı*


Kolay bir sürüşü olmadığından dolayı, dağıtılması da çok zor. Ayrıca sürdükten sonra o izi yok etmekte tam bir işkence. İster istemez biraz bozuluyor ruj. Bu renginden dolayı mı bu şekilde, yoksa tüm çeşitleri mi böyle emin değilim. Fiyatının çok uygun olması beni satın almaya itmişti. 

Başka renklerini kullanan var ise, fikirlerini merakla bekliyorum ^.^

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Rimmel london hala iyi bir seçenek gibi duruyor,bu yazıyı okuduktan sonra:)

    YanıtlaSil
  2. normal kapaticiylada dudagin etrafinda gezip yedirirsen güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacı dışında kullanamadığımdan bari amacı için kullanayım dedim o da olmadı :(

      Sil
  3. Rival de Loop nude dudak kalemini göz içine sürmek için almıştım ben de, gayet memnunum. Benim elimde olanın yapısı çok sert değil, iki kere geçmemde gayet renk veriyor. Onu alırken bir de pembe dudak kalemi almıştım, pembe olan senin elindeki gibi çıktı, kullanamadım duruyor. Sanırım hepsinin yapısı bir değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından kullanabiliyor olduğunu bilmek bile güzel, dediğin gibi hepsi farklı demek ki :/ Teşekkür ederim bilgi için :*

      Sil
  4. Aynı kalem bende de var ne yaptımsa işe yaramıyor, çok sert ve dudakta da dediğin gibi parça parça bir görünüm veriyor. Tamamen boşa giden bir ürün. Göz için rimmel london nude çok iyi cidden:)

    YanıtlaSil