Blogger Etkinliği#13 : Geleceğin Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil Ece, Merve, Özlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Aslında bu hafta sonuncusunu yapmış olacaktık ama 25 Ocak'ta bir hafta ara vermek istedik, hepimizin nedenleri vardı hem de iyi oldu çünkü 9 Şubat günü kızlarla buluşma kararı aldık, son etkinliğin ondan sonraya denk gelmesine çok seviniyorum aslında :)

Şimdi bakalım ne yapacakmışım. Son 2 makyajım benim biraz daha ağır sanki, bilemedim. Ancak ben bunu yaparken çok eğlendim, aklımdakini tam olarak yansıtamadım belki ama yine de yakın oldu :) Aslında lateks olsaymış çok daha iyi olurmuş :) Neyse şimdi bakalım nasıl çekmişim :)



Öncelikle hangi ürünleri kullanmışım her zaman ki gibi ona bakalım :)


Rimmel London - Match Perfection
Stilla - Poppy
Maybelline - Jel Eyeliner
UD - NAked
the Balm - Mary Lou
Sleek - Eye Candy
Essence - Get Lashes
Pastel - Rose
Rimmel London - Stay Matte
Sleek - Eye Primer
Göz altı kapatıcısı olarak NYX kullandım ama onu fotoğraflamayı unutmuşum:/

Bakalım şimdi geleceğin makyajı nasılmış :)))


Ne kadar sade ve günlük değil mi? Evet bence de benim günlük kullandığım makyaj gelecekte değişmeyecek, herkes benim yaptığım gibi makyaj yapacak :p


Bakın bu da ne kadar normal :)


Yiha :) Burada yaratmak istediğim umarım anlaşılıyordur ::)






Dediğim gibi lateks kullanabilseydim çok güzel olacaktı diye düşünüyorum, en azından ilk denemem ve o istediğim etkiyi eğer size verebilmişsem ki bunu yorumlardan göreceğiz, çok mutlu olacağım.

İnsanlık git gide Android'leşiyor demek istiyorum burada =))

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

20 yorum:

  1. Ezgi fotografları tek tek kaydırıken birden yüzünün diger yarısını görünce gozlerim fal taşı gibi açıldı :D Harika düşunmüşsün bayildım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O etkiyi yaratabilmiş olduğum için çok mutlu oldummmmm:****

      Sil
  2. Kuzum ya yerim seni cok yaraticisin :) bu etkinligin en yaraticisi seciyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehee çok teşekkür ederim kuzum, hepimiz yeni bir sürü şey öğrendik yaptık :**

      Sil
  3. Bayiliyorum sizin bu etkinlik makyajlariniza canim benim :) fikir cok guzel, tebrikleeer :)
    Sevgiler ve kocaman opucukleeer :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ebru'cum çok teşekkür ederim :) Bende öperim en kocamanından:**

      Sil
  4. Gerçekten çok yaratıcı olmuş tatlım çok beğendim :) benim bloguma da beklerim 😘

    YanıtlaSil
  5. ayy Ezgi bir an çok şaşırdım ama çok yaratıcı olmuş..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum bu yorumuna, istediğimi yaratmışım demek ki hihihi :***

      Sil
  6. ayyy dün instagramda yüzünün tek tarafını görünce diğer tarafının böyle olacağı hiç aklıma gelmemişti ezgicim birden resimde görünce şok oldum :)) ama çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha ben dedim sana süprizli diye :) Çok teşekkür ederim:*

      Sil
  7. Ah be kuzu Ankara'Da olsaydın latekse yapardık sana bundan ama harika olmuş ellerine sağlık Harika bir ışığın var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ben çok istiyorum seninle yüz yüze görüşmeyi:( Bi gün geleceğim ama sırf senin için. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, senden bunu duymak ayrı bir mutluluk..:*

      Sil
  8. android mi? hahaha ben de gelecekte hepimiz birer "Kadına Şiddet" kurbanı olacağız olarak algılamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok doğru bir noktaya değinmişsin. Gerçekten geleceğimiz bu olabilir! Ağzına sağlık...

      Sil
  9. Şok oldum!!! :) Senin normal halini görüp makyajını o şekilde yaptın sandım sayfayı aşağıya indirince gece gece karanlıkta bi an tırsmadım değil hani :) Çok yaratıcı olmuş ve latex olmadan da çok iyi bir iş başarmışsın efekt makyaj yapmayı bende çok istiyorum parama kıyıp malzemeleri alırsam ilk işim senin yanına gelmek olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne demek her zaman beklerim, ben de elimdeki malzemelerle aklımdakini çıkarabilmek için çok uğraşıyorum biraz benzeyince de çok mutlu oluyorum. Bir de böyle senin gibi güzel yorumları görünce çok çok mutlu oluyorum, çok teşekkür ederim:**

      Sil