Ürün İncelemesi #113 : imPress Takma Tırnak #ŞubVid Gün 8

Merhabalar,

Bugün sizlere #bloggeretkinliğibuluşması'nda bize sponsor olan Kozmopoli'nin göndermiş olduğu ImPress marka takma tırnaktan bahsedeceğim.


Son zamanlarda belki biliyorsunuzdur tırnaklarımda sorun yaşıyorum, uzatamadan kırılıyorlar ve bunu da Instagram'da çokça dile getirmiştim. O nedenle ucuz olan tırnaklardan alıp canımı çok yakmıştım. Yani ilk denemem değil takma tırnağı ama istediğim etkiyi alamayınca anında söküp atmıştım tırnağımdan. Daha öncelerde yine Modaliza.com'un sahibi Özlem'in bu tırnakları deneyip yazdığı yazıyı görünce çok merak etmiştim ki derken Kozmopoli bunlardan bize de göndermiş.


Bu kadar doğal duran ve tırnağa hiç bir zarar vermeyen bir takma tırnak daha önce görmedim. Çevremde özellikle kuzenim her zaman takma tırnak takar ve onun bu konuda çektiklerini gözlerimle gördüğüm için, o kadar içim rahat bir şekilde söylüyorum ki, bu kadar zahmetsiz, doğan dural ve can acıtmayan bir başka tırnak yok! Uygulamayla ilgili bir video da çektim, ne kadar kolay olduğunu göreceksiniz.


Bana gelen renk tam yazın kullanıma uygun olduğu için ben taktıktan sonra Flormar'ın bir ojesini sürdüm, çok güzel oldu gerçekten. Aslında takmadan sürmek daha mantıklı, ona akıl edemedim çünkü tırnak etlerinize yakın mesafede taktığınız için, oje çok fazla taşıyor. Özellikle pembeyi kapatmak zor olduğu için ben bunu yaşadım tabi ki:)

Tırnakları 3 gün tuttum, hiç bir sorun yaşamadım. Ne kendiliğinden çıktı ne de deformasyon oldu. Tırnağıma sürmüş olduğum ojeyi de bir aseton yardımıyla çıkardım ve tırnağa hiç zarar vermedi. Yine altından o pembişlik çıktı :) 

Benim gerçekten çok ama çok memnun kaldığım bir ürün oldu, eğer sizde almak istiyorsanız 21.90 TL'ye Kozmopli'den satın alabilirsiniz.



Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Kendinden yapışkanlı olması ve üzerine oje sürülebilir olması hoşuma gitti...
    Diğer tırnaklara göre doğal görünüyor çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi "doğal" ve güzel tırnaklara sahip olabilsem hiç bu işlere girişmem de işte, kahretsin çok kötü yiyorum yanlarını :)

      Sil
  2. Bana geleni de sana veriyim o halde benimki frenchti daha rahat kullanirsin :*

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş,renkte şeker gibi:)

    YanıtlaSil
  4. Kuzum çok güzelmişşş bende senın gıbıyım denıcem mutlakaaa

    YanıtlaSil