Ürün İncelemesi #114 : Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz yine bir makyaj temizleme mendili. Son zamanlarda renkli kozmetik yerine, diğer kozmetik ürünlerine yöneldiğimin farkındayım bu kısa zamanda düzelecek. Çünkü ciddi anlamda anlatmak istediğim ürünler birikti o yüzden bir süre bunlardan gideceğim :) 

Yine #tuğçeninkalemindenbloggerbuluşması ve #sendeinceldavet etkinliği sponsorlarımızdan olan Fresh'n Soft çok bonkör bir paket göndermişti her iki etkinlikte de. Kullanıp yorumlama zamanın geldi, aralıklarla ekranlarınızda olacak :)


Daha önce yazmış olduğum bir başka temizleme mendilinde hiç memnun kalmadığımı belirtmiştim, belki bilirsiniz. Şimdi anlatacaklarımı kıyaslama olarak yazmak istemiyorum onu da belirtmek isterim.

İlk olarak şeker pembesi oluşu çok şeker değil mi sizce de? :)
Mendillerin kokusu çok güzel, aloe vera kokusunu bu kadar seveceğimi hiç düşünmemiştim gerçekten. Paketi açtığınızda buram buram temizlik kokuyor, bunu çok sevdim gerçekten. Mendillerin yapısına gelince, o kadar yumuşak ki eriyip gidecekmiş gibi hissediyorum bazen. Bu iyi bir şey mi bilemiyorum ama ben sevdim bunu. Yumuşak olması en azından yüzü acıtmıyor. Temizliği ise, 2 tanesi ile tüm cilt makyajımı temizliyor. Göz için pek kullanmıyorum bu tip ürünleri, çünkü çok temizlediğini düşünmüyorum. O yüzden göz temizliğine hiç girmiyorum. Dediğim gibi 2 tanesi tüm temizliği yapıyor. Üzerinden tonik ile geçince cidden temizlediğini görüyorsunuz.

Ben ciddi anlamda öneriyorum, mutlaka denemeniz gereken bir ürün.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. Gratiste satılan Cala makyaj temizleme mendillerini tavsiye edebilirim ben de... Islaklığı, temizlemesi hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Bazı mendiller çıkardığın anda kuruyor ve temizlemesi için bir çok mendil kullanmak zorunda kalıyor insan o yüzden bu konu güzel oldu ve tavsiyeni değerlendireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim :) Memnun kalacağını düşünüyorum:)

      Sil
  3. Freshn Soft'un makyaj temizleme mendili olduğunu bilmiyorum :O Gratis, Watsons gibi mağazalarda satılıyor mu bir bilgin var mı canım gözüme hiç çarpmadı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'da varmış, hem Facebook'tan hem de iletişiminden sordum ama cevap alamadım, Tuğçe söyledi Rossmann'da satıldığını :)

      Sil
    2. Çokk teşekkür ederim! Güle güle kullan :)

      Sil
  4. Ben bebekler için olan ıslak mendilleri kullanıyorum içinde daha fazla oluyor, özellikle niveanın ki bir harika! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de normalde ıslak mendilini kullanıyordum zaten bu markanın, makyaj temizleme mendilleri de iyi oldu :)

      Sil