Günlük Makyaj #ŞubVid Gün 5

Merhabalar,

Son zamanlarda makyaj videosu yüklemiyordum bunun nedeni ise, aldığım bazı yorumlar. Kaç kere daha söylemem gerekiyor bilmiyorum ama ben profesyonel değilim, zevk için uğraşıyorum. Bu konuda çok doluyum da neyse efendim bugünümü de kötü etmeyeyim diyorum ve hemen konuya geçiyorum.

1 aydan fazla zaman oldu bu videoyu çekeli, aslında aklımda yüklemek yoktu ancak planladığım video düzenine uyamadığımdan ve günün boş kalmasını istemediğimden dolayı yükleyiverdim bu videoyu. Umarım beğenirsiniz :))


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. İnsanlar ne garip gerçekten de.Ayrıca sizin zevk için makyaj videosu yaptığınızı ya da bu işin profesyoneli olmadığınızı açıklamak gibi bir zorunluluğunuz da yok bana göre.Sizi eleştirenler profesyol olarak bu işi yapanları seyretmeye devam etsinler bence sizi eleştireceklerine.Gönlünüzce davranmaya devam edin :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum yazmışsın, biraz geç cevap verdim öncelikle özür dilerim. Ellerin dert görmesin, keşke herkes senin gibi iyi olabilse de ben de bu açıklamayı yapmak zorunda kalmasam. Bu benim hobim iyi ve ya kötü, yapıcı eleştiri her zaman kabulüm ama insanları kırmak adına yapılan yorumlar çok kötü, tekrar teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
    2. Çoğumuz amatör bloglarız ve birbirimize olumlu yönde destek olmalıyız.Benim düşüncem bu şekilde.Ben blog yazmaya ilk karar verdiğimde olumsuz ve küçümseyen yorum ve eleştiri en yakın arkadaşımdan geldi.Çünkü kozmetik gibi çok sıradan ve basit bir konu seçmiştim ona göre.Ben eğer o arkadaşımın yorumunu ve eleştirisini dikkate alsaydım şu an hiçbirinizi tanıyamayacaktım.Bizim bu işi zevk için keyif aldığımız yaptığımı anlamıyorlar ya da anlamak istemiyorlar.Ne mutlu bizlere konumuz basit ! ve sıradan ! olsa da blogumuz var ve blogger dostlarımız var.
      Geç cevap vermek hiç cevap vermemekten iyidir bu arada.Nice bloglar var ki yazılan yoruma bırak uzun cevap vermeyi kısaca teşekkür etmekten bile acizken geç cevap vermek hiç birşey :))
      Sevgiler..

      Sil