Ürün İncelemesi #112 : Essence Lashes Wild Maskara

Merhabalar,

Bugün size bana göre en değişik ürünlerden birini anlatacağım. Essence'in bu tüpte ki rimeli! Bu değişik ürün bana #tuğçeninkalemindenbloggerbuluşması ve #sendeinceldavet etkinliklerinde verildi. Her iki etkinlikte de aynı ürün gelince, birini yakında başlayacak olan çekilişime dahil ettim. Çok yakında 3 kazananlı bir çekilişim başlayacak, onu da ilk defa buradan bu vesile ile duyurmak istedim :)

Şimdi gelelim bu rimel hakkında ki düşüncelerime. İlk ürünü elime aldığımda ambalajı, şekli ve fırçasının yapısı çok değişik gelmişti. Eve gelip anneme gösterdiğimde ise şöyle bir yorumda bulundu: "biz eskiden rimelimiz bitince böyle tüp alıyorduk, onu kullanıyorduk" dedi. Evet gerçekten eski zamanlarda ki rimellere benziyormuş o nedenle biraz hoşuma gitti açıkçası çünkü retro şeyleri çok seviyorum.


Şimdi bakalım ben neler hissediyorum bu rimel için, soğuk bir giriş yaptığım için çok beğenmediğimi belki de tahmin etmişsinizdir.

Rimelin yapısı kuru, ben sanırım biraz daha ıslak rimelleri seviyorum o nedenler bana kötü gelmişte olabilir. Fırçasının yapısı da çok değişik geldi, o nedenle uzatıyor ve siyah yapıyor kirpiklerinizi ancak çok fazla dolgunluk vermesini beklemeyin. Bana uzatması ve rengi yeter diyorsanız o halde tam size göre!

Akma sorunu yapıyor maalesef, üst kirpiklerim için değil ama bunu alt kirpiklerim için geçerli değil ne yazık ki. Ciddi anlamda göz altıma aktı rimel..


Tekrar bu rimeli satın almam ancak kullanmadan da çöpe atmam. Bitene kadar kullanmaya devam edeceğim. Siz kullanıyor musunuz bunu? Fikirleriniz neler merak ediyorum.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. Essence en çok get big lashes mor olanını seviyorum inanılmaz dolgun gösteriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, keşke bana da o gelseydi diye üzülmedim değil :)

      Sil
  2. akma yapmadı bende ama çok da başarılı bulduğum bir rimel olmadı benim de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazmadan önce son bir kez daha denedim dün, 2-3 saat içerisinde yine aynı şeyi yaptı bana alt kirpiklerime:/

      Sil
  3. Bu rimel hakkinda ki yorumlar genelde vasat Ezgicigim . Boyle yorumlar olmasa ilgincligine kanip hemen alirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bari sevmeyen bir ben değilmişim, bunu öğrenmek hoşuma gitti :( Fiyatı uygun belki ama değecek gibi değil, bazı ürünler kötü bile olsa kişiden kişiye değişiyor o yüzden al derdim ama yok ı-ıh cx alma :)

      Sil
  4. Ben de denemeyi düşünüyordum bu rimeli.İyi ki almamışım.Balböceğinin dediği gibi böyle yorumlar çok faydalı oluyor.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda çok olumsuz yorumda bulunmuş gibi hissediyorum kendimi ama sırf hediye gelsin diye övemiyorum maalesef, güzel yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Bu ürünü bende geçenlerde gördüm ve çok merak etmiştim bu yazı iyi geldi kuzum :)

    YanıtlaSil
  6. Bu rimeli beğenen bir kişi görmedim henüz =/ benim aşkım get big lashes gri olandı kaldırdılar hainler! sonrada böyle abuk sabuk rimel çıkardılar hııh küstüm işte =P =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ben hiç yorumuna denk gelmemiştim bu kadar mı sevilmiyor yahu, kötü o zaman:/

      Sil