Ocak Favorilerim #ŞubVid Gün 2

Merhabalar,

3 gün gecikme ile Ocak ayı favorilerimle karşınızdayım. Daha önce de belirttiğim gibi Şubat ayı boyunca 2 günde 1 video yükleyeceğim. İşte bu da onlardan biri :) Ocak ayında en çok neler kullanmışım ve hakkında neler düşünmüşüm merak ediyorsanız eğer videomu izlemenizi tavsiye ederim :)

Bu da genel görüntüsü :)



Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. mini pink kullanmıştım 17 yaşımdayken şişeyi görünce aklıma geldi TR de olmadığı için bittiğine üzüldüğüm bir parfümdü rossmann a gidip bi koklayayım zevkim değişmediyse alayım bari ^^ sende ki love olanıda merak ettim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAaaa var mıydı önceden bu parfüm ben hiç bilmiyordum ilk defa karşılaştım, çok beğendim. Diğerlerine de bakmalı en kısa zamanda:):*

      Sil