Real Techniques Duo Fiber Collection

Merhabalar,

Bugün ki konuğum artık ülkemizde Migorslarda satılan, yavaş yavaş tüm drugstorelara gelecek olan Real Techniques üzerine olacak. Duo-fiber seti, Naslii'nin çekilişinden kazandım. Normalde elimde RT'nin 5 fırçası bulunuyor, sol üstten aratarak onlar hakkındaki yorumlarımı okuyabilirsiniz.


Şimdi gelelim bu duo-fiber setine. Bu set limited editon olarak çıktı. Her ne kadar limitli dense de satışı hala devam ediyor, o yüzden muhtemelen kalıcı seriye girecekler.


Tüm ambalajlarında olduğu gibi bunun da arkasında uygulama videosuna yer verilmiş ve fırçalar hakkında ufak anlatımlarda bulunmuşlar. Daha fazlası için lütfen sitemizi ziyaret edin diyorlar kısacası :)


Bu şeklide hafif kadifemsi, sert bir karton içerisinde geliyorlar, tam olarak yuvalarına oturtulmuş, çok şeker duruyorlar. Fırçalar duo-fiber olmasından dolayı biraz "yapay"lar. Yani fırçalara dokunduğunuzda plastik bir şeye dokunuyormuşum edası yarattı bana, o yüzden biraz olumsuz yaklaştım ilk başta. Zamanla alıştım orası ayrı tabii. İçerisinde kalından inceye doğru 3 tane fırça bulunuyor. Hepsini tek tek anlatmaya çalışacağım.


Bana göre bu setteki en gereksiz ürün bu yüz fırçası. Çok nadir zamanlarda pudra kullanan biri olarak bu fırçayı eğer amacı doğrultusunda kullanacak olsam, boş yere durmuş olacak bende. Ama tabii hangi fırçayı amacıyla kullanıyoruz ki :) O yüzden ben de bu fırçayı amacı dışında ne için kullanıyorum ondan bahsedeyim.

- Pudra uygulaması
- Pigmentli allık uygulaması
- Hafif allık uygulaması

Bunlar dışında hangi amaçla kullanılabilir bilemedim :)


Bu setteki en güzel ve en kullanışlı olduğum fırçaya geldik şimdi. Amacı doğrultusunda kullandığım tek fırça diyebilirim. Evet ben bu ürünü "kontor" yapmak için kullanıyorum. Bahama Mama gibi pigment delisi bir ürünü ancak bu şekilde bir fırça ile düzgün uygulayabilirmişim bunu anladım. Artık sokak çocuğuna dönmek yok:p Bunun dışında hangi amaçla kullanabiliriz?

- Kontor uygulaması,
- Elmacık kemiklerine aydınlatıcı uygulaması,
- Allık uygulaması


Ve yine gelelim, göz için olduğu söylenen ama çok sert olan bu göz fırçasına. Her ne kadar göz fırçası olarak geçse de gözün üzerine uygulamak için çok sert geldi bana .Bu sorun çoğunda varmış o yüzden bana özel olmadığını biliyorum. Gözde ne amaçla kullanılıyor peki? Katlanma bölgesini gölgelemede, kaş altına aydınlatıcı sürmede kullanabilirsiniz. Bunun dışında ne yapabilir?

- Göz üzerine kontor sürmede
- Kaş altına aydınlatıcı sürmede
- Göz altında ki kapatıcıyı sabitlemek

Ben önerir miyim bu seti, hayır. Bunun yerine core collection almak daha mantıklı :) Kullanıyorsanız eğer yorumlarınızı duymak beni mutlu eder..

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. Yazı benim için tam zamanında geldi canım, Amerika'dan ürün getirtecektim fırçalar konusunda kararsız kalmıştım iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kuzum benim, Core Collection'u almalısın bence kesinlikle :)

      Sil
  2. ben de yazmıştım olsa da olur olmasa da bir set diye.. gerçekten core collection çok kullanışlı yeni alacaklar mutlaka o setle başlamalı bence de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum senin yazını da beğenen çıkmadı henüz, neden böyle bir şey yapmışlar anlamadım :)

      Sil
  3. İyi ki yorumlamışsın kuzum,herkesin yorumuna bakıyorum.Aldığımda pişman olmak istemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bunu alma canım, daha güzel fırçaları var :)

      Sil
  4. Bu seti pek beğenen olmadı sanırım =) Dediğin gibi Core daha mantıklı olur benim gözüm pudra ve allık fırçasında bi gelirse buralara inşallah mutlaka alıp denemek istiyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir bebişim, az kaldı bence, (henüz ben de göremedim Migros'larda) ama bunu alma sakın :)

      Sil
  5. fırçaların beyaz sapı çok tatlı geldiği için alacaktım, zamanlaması süper oldu yazının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe her şeyin öncelikle paketi dikkat çekmiyor mu zaten :/ İçi de fos çıkıyor:/ Keşke çıkmasaymış :)

      Sil