Ürün İncelemesi #119 :Golden Rose 04 Palet

Merhabalar,

bugün ki konuğumuz Golden Rose'dan baked (fırınlanmış) edasında ki bu 4'lü far paleti. Neden fırınlanmış gibi olduğuna birazdan değineceğim. 

Şimdi gelelim far paletimize. Gördüğünüz gibi benim çok çok sevdiğim doğal tonları barındırıyor içerisinde. Tüm göz makyajınızı yapabileceğiniz açıktan koyuya renk geçişlerini sağlayacağını bir palet, ilk bakışta çok güzel görünüyor kabul ediyorum. Ben de çok beğendim renklerini :)


Girişte biraz kötü konuşacakmışım edasını yarattım sanki ama o kadar da kötü değil :) Değineceğim hepsine:p
Aşağıda da gördüğünüz gibi tek sürüşte parmaklarıma gelen ürün bu kadar! Evet ciddi anlamda çok pigmentli bir ürün. İlk seferde bu kadar güzel renk vermesini cidden beklemiyordum. Fırınlanmış olduğundan bahsederken hem yapısından hem de sürdüğünüzde gözünüzde oluşturduğu az pigmentasyondan bahsediyordum.


Gördüğünüz gibi elimin üzerinde duruşları da hiç fena değil ama maalesef karıştırma işlemine başladığınız gibi bu güzelim renkleri kayboluyor. Cidden kötü bir durum çünkü son zamanlarda ki favori renklerim var içerisinde. Orta 2 ton! O kadar güzeller ki, her makyajımda kullanabilirim o derece favori renklerim :) 
Peki ben bunu ne şekilde kullanıyorum? Göz kapağımın katlanma yerine değil, göz kapağıma sürüyorum. Karıştırmayı başka bir far ile yapıp, üzerine tekrar bu farlardan geçiyorum. Göz pınarımı aydınlatmada en açık rengi kullanıyorum.


Kısacası, eğer karıştırma yapmadan kullanacaksanız yani direk uygulama yapacaksanız renkleri çok güzel ama yine de size tavsiyem göz kapağınızın üzerine bile olsa parmaklarınızla uygulamanız :)

Bu paleti GoldenRoseStore'dan 31 TL'ye alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. bende de vardı bu palet ama çok çabuk taşlaştı pek kullanmıyorum artık..

    YanıtlaSil
  2. 31 liraya değeceğini sanmıyorum -.- Biz Flormara fiyatı uçtu derken Golden Rose daha bi abartı fiyatlarda yani =S

    YanıtlaSil
  3. bende katılmak istıyorumm sewerek takip edicem artık seni :))) emel demir 22 istanbul ....

    YanıtlaSil