Pembe Aşkına!

Merhabalar,

Dün Ece şu yazısında en sevdiği pembeleri yazmıştı. Yazısını görür görmez öyle bir kıskandım ki, sonunda yazısının sonuna beni de eklemek zorunda kaldı :) O yüzden ben de bu kadar heyecanlanmışken gündüz ışığını yakalayıp hemen fotoğrafladım en sevdiğim pembeleri :) 

Çoğunun yazısını yazmışım bile, o yüzden yazmadıklarıma kısa kısa değinip geniş inceleme yazılarını daha sonra yazacağım :)


Rival de Loop - Tripel Shock Maskara : Son 1 haftadır kullanıyorum, yakında ayrıntılı yazısı gelecek ama cidden çok sevdim bu da spoiler olsun :)
Oriflame Soft Peach - Her ne kadar "şeftali" adı geçse de çok tatlı bir pembeliği var, buraya koymasaydım olmazdı. Ayrıntılı yazısı gelecek, tam benlik ama :)
NYX - English Rose : Tam bir fotoğraf allığı. İlk mineral allığım ayrıca, çok seviyorum kendisini.
Oriflame - El Kremi : Sevgililer günü hediyesi olarak Oriflame tarafından gönderildi ama bu kadar güzel, eski sakızlar gibi kokan bir başka krem yok. Yakında bitenlerde görebilirsiniz :)
Ulric de Varens - Mini Love : Bu kokuya hastayım, bayılıyorum, yazısı Mart ayında bloğumda olacak :)

Diğer ürünlerin yazıları mevcut, çok çok severek kullanıyorum. Bir daha belirteyim, gerçekten hepsi çok sevdiğim ürünler. Arada gördüğünüz Benefit'in Finding Mr. Bright setinin sadece kutusuna hastayım. İçerisinde maskelerim duruyor :) Kutusu çok pembiş :))

Diadermine Yüz Kremi, Pastel likit ruj, Rimmel London, Caver Girl, Fresh'n Soft, H&M kirpik kıvırıcısı, the Balm, Sigma/RT Fırça ve saç suyunun yazılarını sol yukarıdan arayıp bulabilirsiniz :)

Tüm genç kızların bir dönem pembeyle aşkı mutlaka vardır, benim de lise zamanımda bu aşkım hat safhadaydı. Hatta şöyle, cidden cırt pembe bir montum (upuzun dizime kadar) bir de annemin ördüğü çingene pembesi atkım vardı. Ve ben bunları birlikte kullanırdım. Şimdilerde biraz daha az ama Instagram fotoğraflarıma bakarsanız arka planı hep pembe bir battaniye süsler :) İçten içe pembe aşkım hep devam ediyor, hep devam edecek :)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Bütün pembeler toplandık toplandık toplandık =D görünce bile mutlu olduğum renk! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de :) Yaş olur 70 pembe aşkı bitmez :)

      Sil