Ürün İncelemesi #108 : NYX Crease Brush

Merhabalar,

Yazın yapmış olduğum Douglas alışverişinde aldığım bu fırçayı bugün sizlere anlatacağım. Fırça her türlü ihtiyaçtır diye düşünüyorum çünkü akmaz kokmaz, bozulmaz. Ancak zamanla yıkamadan dolayı içerisinde ki yapışkanlar eriyecekte öyle bozulacak. O yüzden sanırım kozmetikte en çok gideri olan ürünler bana göre fırçalar. Ne kadar çok olursa olsun, doyamayacağımı düşünüyorum.

Bugün ki konuğumuzda yurtdışında kullanımını gördükçe içim giden NYX markasına ait, neyse ki yakın zamanda yeni bir aracıyla Türkiye pazarına girdiler de Douglas harici Rossmann'da da satılmaya başlandı. Tabii Amerika'da ki gibi ucuz değil fiyatlar neyse.


Dediğim gibi ben bu fırçayı denemek için aldım ama keşke almasaydım diyorum. Nedeni ise fırçasının yapısı ve sertliği!

Crease olarak geçiyor ancak crease bölgesine 2. sürmeden sonra fırçanın kıllarının sertliğinden dolayı ciddi anlamda gözünüz acımaya başlıyor. Hatta sürdüğünüz far açık renkliyse, gözünüzün üstünün kızardığını bile görebilirsiniz. O derece kılları sert.


Kullanım alanı başka bulamadım, göz kapaklarıma da bu kadar eziyet etmek istemiyorum açıkçası o yüzden bunu kenarda tutuyorum hala. Eğer elimde ki fırçaların hepsi kirlenir ve bende yıkamak istemezsem işte o zaman bunu kullanıyorum. Toplamda 4-5 kere kullandım ama inanın ilk kullandığım ki fikrimle son kullandığım arasında hiç bir fark yok. Kendini hemen belli ediyor. O nedenle bir daha NYX fırçalarından almayı asla düşünmüyorum. 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Kötü çıkmasına üzüldüm =/ Bunun yerine flormar al daha iyi en azından göz tırmalamıyor kuzum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi kuzum renkli kozmetiklerine yönelmek :)

      Sil