Ürün İncelemesi #108 : Caudalie Tonik #sendeinceldavet

Merhabalar,

Günün 2. yazısıyla karşınızdayım efendim :) Bugün anlatacağım ürün bir tonik! Daha önce Ecowell'in toniğinden bahsetmiştim, tam onun bittiği zamanda imdadıma yetişen bu tonik, Sevinç'in 1. yıl etkinliğinde Dermoeczanem çekilişinde kazandığım Caudalie markasına ait. Daha önce bu markayı bilmiyordum ancak çekilişte bana bu marka çıkınca herkes "bak bu çok iyidir, daha yeni birileri yazdı, kesin seveceksin" dediler :) Ben de başladım kullanmaya :)


20 gündür, makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü temizliyorum. Makyaj yapmadığım zamanlarda da nemlendiricimi sürmeden önce tüm yüzümü Caudalie ile temizleyip, sonrasında nemlendiricimi sürdüm. Yani hem yüzüm temizken hem de makyaj sonrası kullandığım için çok güzel yorumlayabileceğimi düşünüyorum :)

O halde hadi başlayalım :)


- Kokusu biraz alkol/limon karışımı, değişik biraz. Alışmak zaman istiyor çünkü bu şekilde kokan bir tonikle daha önce karşılaşmamıştım. 
- İsminden de anlaşılacağı gibi tonik temizlerken aynı zamanda nemlendiriyor! Bu inanılmaz değil mi? Ben de ilk başta nasıl olabilir ki dedim ama o tonik kullandıktan sonraki gerginlik olmuyor yüzünüzde. Gerçekten sanki tonik uygulamamışta bir temizleme sütü ile temizlemişsiniz havası veriyor.
- Ecowell'i kullandığımda yüzümde daha fazla kir çıkıyordu, Caudalie'de böyle olmadı, ya artık daha iyi temizliyorum ya da bu toniğin temizlemesi diğer ürünlere göre daha az. Her zaman yaptığımdan daha farklı bir şey yapmıyorum.
- Sivilcelenme, iritasyon yaratmadı cildimde. Aksine gözeneklerimin daha açık olduğunu hissediyorum, özellikle makyaj yapmadığım günler yüzümü bununla sildikten sonra.

Bir daha alır mıyım? Muhtemelen alırım, çünkü Ecowell faciasından sonra daha sıkı sarıldım bu toniğe :)

Ayrıca artık bu markanın yani Caudalie nemlendirici tonik Dermoeczanem'de olduğunu biliyor muydunuz? Hadi hemen bakın bakalım, mutlaka size uygun bir ürününü bulabilirsiniz Caudalie markasının :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum: