Ürün İncelemesi #107 : Maybelline Great Lash Maskara

 Merhaba,

Bugün sizlere anlatmak için sabırsızlandığım bir rimel ile karşınızdayım. Neden bu kadar heyecanlandım, neden bu kadar sevdim ve benim için neden bu kadar önemli gelin size anlatayım...


Bu rimeli benim canım kuzum Neslihan'ım yolladı da bana o yüzden! Yeni yıla girmeden önce Neslihan'la konuşmaya başladık ve benim wishlistimde bulunan UD - Primer Potion'u bana gönderebileceğini söyledi. Primerın gelmesini beklerken o pakette kendini bu rimeli de almış ama kirpikleri çok uzun olduğu için (ki cidden bloğuna bakarsanız nasıl bir Rapunzel olduğunu görebilirsiniz kirpiklerinin) bu rimel maalesef onun kirpiklerinde karşımaya neden olmuş, derken bana göndereceği pakete bunu da atıverdi benim kuzum. Bir kez daha sizin aracılığınızla ona teşekkür etmek istiyorum. 


Şimdi gelelim benim bu rimel hakkında ki düşüncelerime ve hissettiklerime. Ben daha önceden bildiğiniz gibi bunun normal olanını kullanıyordum ve bittiği için gerçekten çok büyük üzüntü yaşamıştım. Yaklaşık 15 gündür de bunu kullanmaya başladım. Her zaman derim, beni okuyanlar bilir, bütün rimeller bende aynı etkiyi yaratır, çok büyük fark görmezdim rimeller arasında. Gelin görün ki, bu rimeli uyguladığım günden beri kirpiklerimin uzunluğu iki katına çıktı. Ne akma yapıyor ne de bulaşıyor.

Evet yorumlardaki gibi kirpikleri karıştırma özelliği var, özellikle uzun kirpiklere sahip kişilerde. Bende çok az bu sorun oluyor ancak yavaş yavaş ve sakince uyguladığımda bu sorun teşkil etmiyor. Evet rimel sürmek bu kadar uzun sürmemeli diyebilirsiniz ancak verdiği sonucu o kadar seviyorum ki, gerekirse yarım saat uğraşırım hiç sorun değil :) Evet zamanı biraz abarttım ancak azıcık uğraşla çok büyük şeyler başarıyor.


Tek katta kirpiklerimi ne kadar uzattığını bu fotoğrafta net görebilirsiniz sanırım. Ben çok ama çok sevdim bu rimeli, umarım Maybelline Türkiye'yi 3. dünya ülkesi görmeyi bırakır ve böyle güzel ürünlerini de gönderir diyerek yazıma son veriyorum. :) Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım keşke gelse buraya da bizde doya doya alıp kullansak gelmeyen harika ürünleri var başka markalarında öyle :S Niye bize gelmediğini anlamış değilim =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, bazı güzelliklerden hep mahrum kalıyoruz. 3. dünya ülkesi miyiz neyiz bu konuda anlamıyorum ki:(

      Sil
  2. Ouy kuzumm çok şaşırdımm ve mutlu oldummm yazını görünce Valla tam senlikmiş bu rimel kuzuumm Güle güle kullaan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bir kere daha çok çok teşekkür ederim. çok çok çok beğendim bitanesin sen!:***

      Sil