#ŞubVid Gün 6 ve 7 Videolarım

Merhabalar,

Öncelikle sevgilisi olan olmayan tüm arkadaşlarımın Sevgililer Günü'nü kutluyorum. Sevgilim yokken de üzülmüyorum, varken de sevinmiyorum bu güne. Bana her gün Sevgililer Günü şekerim :)

Neyse kızlar, şimdi konumuza dönelim :) Şubat Videolarından son ikisini paylaşmadığımı farkettim, bugünümü de onlara ayırmak istedim :)

İlk videom, kızlarla yapmış olduğumuz etkinliğin videosu. Yine küçük küçük klipleri birleştirip bir vLog yaptım ama cidden vLog yapmak çok zormuş. Bir yerden sonra insan çekmeyi unutuyor cidden :/




Diğer videom ise, sizden gelen ancak cevaplayamadığım sorulardan oluşuyor. Şubat Videolarında başlamadan önce de size bir video ile bana sormak istediğiniz soruları almıştım. İşte onlarla karşınızdayım:)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder