Ürün İncelemesi #109 : Bebak Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz geçen haftalarda katılmış olduğum #tuğçeninkalemindenbloggerbuluşması ve #sendeinceldavet etkinliklerinde bize sponsor olan Bebak'ın Acı Badem Sütlü makyaj temizleme mendilleri olacak. Son zamanlarda çok büyük sükse yapan Bebak, bloggerlar arasında çok seviliyor. Bloggerlara çok bonkör olan Bebak'ı bugün de benden dinleyin istedim.


Makyaj temizleme mendilleriyle ilk defa Flormar sayesinde tanıştım ve uzunca süre kullandım. Daha sonra makyaj çıkarmak için sulara yöneldim ama ara sıra kullanmaya da devam ettim bu mendilleri. Pratiklik açısından çok iyi olduklarını düşünüyorum.  Benim gibi hassas ve kuru ciltliler için pek iyi bir yol olmasa da makyaj temizleme mendilleri, dediğim gibi pratiklikleri açısından tercih sebebim.

Bebak'ın acı badem sütlü bu mendili de yine aynı şekilde oldukça pratik ancak benim gibi hassas cilde ve kokuya karşı duyarlılığı olanların, pek seveceğini düşünmüyorum.

İlk sponsor olduklarını gördüğümde çok heyecanlanmıştım çünkü bu kadar popüler olan bir ürünü deneme fırsatı bulacağım için sevinmiştim. İlk kullandığımda gelen apacı acı badem kokusunda hayal kırıklığına uğramadım değil... Sonra zamanla alışırım diye düşündüm ama maalesef, bir türlü alışamadım. Temizlemesini de pek beğenmedim, üzerinden yine de Bioderma ile geçiyorum ve diğer kullandığım markaların yanında daha fazla makyaj kalıntısı bıraktığını gördüm, bu da iyice soğuttu beni üründen.

Kullanıp bu paketi bitirmeye devam edeceğim ancak maalesef ben büyük beklentiler içerisindeydim kullanmadan önce, eğer siz de büyük beklentiler içerisindeyseniz pek tavsiye etmiyorum.

Kullanıp memnun kalan ya da bu söylediklerim dışında yorumları olan varsa lütfen yazsın, bu kadar olumsuzluğun arasında belki sevenler de vardır...

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Ben sirf bitsin diye kullaniyorum kokusunu gectim okadar sert ki resmen suratima bastiriyorum ama hicbisey cikardigida yok:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer iyi bir ürün olsaydı, sertliği çok problem etmezdim ki zaten yine de etmiyorum kuzum ama sert olduğu da su götürmez bir gerçek:)

      Sil
  2. Ben de hiç memnun kalmamıştım.Sanki zımpara yapıyormuş gibiydi yüzüme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sert maalesef, umarım yetkililer buna bir el atarlar:)

      Sil
  3. Bebak markasını blogger arkadaşlar o kadar çok gözüme soktu ki bedava verseler almam durumundayım.. Objektif yorum için çok sağol balım seviyorum seniii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, ben de seni seviyorumm :) İşte her zaman güzel yorumlar yapamıyoruz maalesef:/

      Sil