Blogger Etkinliği#11 : Uzak Doğu Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil Ece, Merve, Özlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Sona yaklaştıkça üzülmeye başladım ben, baksanıza azıcık kaldı:( Keşke baştan daha çok konsepti yazsaymışız diyorum ama bir işi tadında bırakmakta güzel sanki :) Neyse efenim şimdi gelelim bu sefer ki makyajıma.



Uzak Doğu makyajı deyince hepimizin aklına gelen bir makyajı yaptım ben de, değiştirmek istemedim çünkü ilk akla gelen her zaman doğrudur derler:p Özellikle test sınavlarında bu böyle değil midir :) 

Şimdi bakalım neler kullanmışım, sonra da her zaman ki gibi makyajıma geçeriz.


Sleek - Eye Candy
Colleen - Far Paleti
MAC - Riri Woo
MAC - Select Cover Up #20
MAC - Raizin
Maybelline - Great Lash
Rimmel London - Lasting Finish #100
Maybelliene - Gel Eyeliner
MAC - Dudak Kalemi
Essence - Beyaz Göz Kalemi
MAC - Fix+

Ben şahsen bu sefer yaptığım makyajı sevdim. Nedeni sanırım ortaya kendi kafamdan bir şey çıkartmış olmak. Biraz araştırma yaptım ve gördüğüm fotoğraflardan sonra ortaya çıkan sonucu sevdim. 

Aslında alnımdan çeneme doğru inen koyu kızıllık vardı ancak fotoğraflarda bunu çok yakalayamadım. 






Umarım beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

14 yorum:

  1. Aynen soyledigin gibi canim uzakdogu dendiginde benim de ilk aklima gelen bu. eline saglik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, aslında şaşırtmak istedim ama olmadı çok banalim:p

      Sil
  2. Geisha`m benim supersin:)

    YanıtlaSil
  3. Eline birde yelpaze alsan süpermiş :) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. Oy dudaklara bak :) Çok başarılı olmuş canım. :)

    YanıtlaSil
  5. :) Güzel olmuş tatlım .
    Işığıda yakalamışsın bak .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende kuzu, yoksa yine gece gece çekmek zorunda kalacaktım :/

      Sil
  6. İkinci fotoya bayıldım harikasın canım. Etkinliğin az kalmasına bende üzülüyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzucum, bende bende bende çok üzülüyorum:(((

      Sil
  7. Dudaklar çok iyi olmuş. :)
    Eline sağlıık

    YanıtlaSil