Video : Gelenler ve Aldıklarım

Merhabalar,


1 hafta önce çekmiş olduğum bir video ile karşınızdayım bugün. NYX Türkiye'den gelen paketi instagram hesabımda paylaşmış hatta bir de çekiliş yapmıştım ki çekilişim hala devam ediyor. Katılmak isteyenleri instagram hesabıma alayım :)

Bunun dışında bir de Şule'nin bloğundan bir çekiliş kazandım, bunu da yine instagram hesabımdan paylaşmıştım :)

Son olarak "aldıklarım" dediğime bakmayın, DBMS kozmetik'ten sadece bir adet MUA Undressed far paleti aldım.

Bunları hem videoda gösterip hem de biraz konuştum :)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Tıklanmıyor canım :) Kaç zamandır video izlemeye vaktim yoktu, izleyesim tuttu tıklanmıyor :(

    YanıtlaSil