Ürün İncelemesi #102 : MAC Select Moisturecover

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz MAC Select Mositurecover; ben bunu Gümrük Malları satan yerden almıştım bir hevesle, neden hevesle diyorum çünkü tonu bana hiç uymuyormuş, o zaman MAC'in hangi skalasındayım, hangisi bana olur bilmiyordum, NC30'u görünce açık olduğunu düşünüp satın aldım.
Renk konusunda bir problem yokta maalesef  NC olmasından dolayı çok fazla sarı alttonlu geldi bana.


Aslına bakarsanız, gitmiş olduğum MAC etkinliklerinde bana NW25 - NW30 kullanıldı onlar da çok fazla pembe alttonlu geldi ve onlardan da tam istediğim sonucu alamadım. Yani MAC'ten henüz bana uygun bir kapatıcıya denk gelmedim. Studio Finish, Select Cover-Up, Pro-Long Wear ve Miniralize serisinden hepsini denedim, bir tek Miniralize serisinden kullandığım en iyi oldu, diğerleri resmen yüzümde kendisini gösterdi. Bazılarını MUA uyguladı bazılarını ben denedim ve maalesef hiç birinden tam istediğim sonucu alamadım, bazı kişiler fondotenlerinde bu sorunu yaşıyor onu biliyorum, bana da en çok sevdiğim concealerlarında bu sorun oldu. O yüzden artık MAC'in kapatıcılarından uzak duruyorum, elimde 2 tanesi var onları da bitirdim mi bir daha MAC'ten kapatıcı almayacağım, bu sorun dışında benim için MAC candır :)


Normalde morlukları kapatmak için sarı renkli kapatıcı uygulamamız gerekiyor, bunu bildiğimden son zamanlarda çok az miktarını gözlatlarımda ki morluklara uygulayıp daha sonra Garnier gözaltı BB kremini uyguluyorum. Ancak bu sefer de yapısı kalın olduğu için MAC'in çok fazla kendini belli ediyor ki üzerine de ince yapılı bir kapatıcı sürüyorum. 


Tüm bu nedenlerden dolayı hakkında iyi düşünemediğim bu kapatıcıyı, blogger etkinliğinde ya da evde kendi kendime deneme yaparken kullanıyor ve bitirmeye uğraşıyorum. En sevdiğim ve memnun olduğum kapatıcıyı NARS'ta bulduğum için de artık çok fazla sorun etmiyorum kapatıcı konusunu :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. MAC'te kapatıcı ve fondötenler de dahil şu alt ton olayı ciddi anlamda sıkıntı! Ya çok sarı ya çok pembe peki benim gibi nötr olanlar ne yapsın bildiğin beyaz renkteyim ben! =/ Cilt rengime tam uyum sağlayan fondöten YSL'in fondöteniydi müsaadenle ben gidip biraz ağlayıp geliyorum canım =(

    YanıtlaSil
  2. Bana da macdeki farklı yerlerdeki birkaç çalışanın dediğine göre sarı aydınlatır pembe ve somon renginde olanlarsa kapatır. Pro longwear kapatıcıyı deneyip bana da nw nin daha iyi olucağına karar vermiştik o yüzden Ezgicim. Nw20 deneseler belki daha mutlu olabilirmişsin cildin koyu değil çünkü :/

    YanıtlaSil