VİDEO : Dibini Gördüğüm Ürünler

Merhabalar,

Herkese öncelikle iyi haftalar diliyorum, umarım benim gibi Pazartesi sendromunu yaşamıyorsunuzdur. 1.5 yıldır çalışıyorum ve hala yıllık izin kullanmadım, artık iyice gerilmeye başladım! Neyse efendim sizi de germeyeyim ve hemen videoya geçelim :)


Bilgen Tolis ve Powderpuffbb ( Buket Hanım)'ın videolarından sonra çok hoşuma gidince ben de dibini gördüğüm ürünleri videoya almak istedim. Umarım severek izlersiniz. 


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Neden izin kullanmıyorsun bir peki Ezgi sonuçta 6 aydan sonra izin alabiliyorsun ?? Üzüldüm şimdi izinsiz nasıl olur yaaa :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.5 ay başka işte çalıştım, sonra buraya geldim burada da 15 ay oldu ama hala izin isteyemedim. Hakkım olsa bile bazı şeyler bana çok zor geliyor, özellikle izin istemek gibi:s

      Sil