Instagram'da makyaja_ybk #2

Merhabalar,

Ben Instagram alemine çok geç katıldım ama gerçekten şimdi iyi ki de katılmışım diyorum. Hem hızlı karşılık alınan hem de çok görsele dayanan bir yer olduğu için sanırım bizim gibi makyaj severler için biçilmiş kaftan :) Bakalım ben neler paylaşmışım son zamanlarda :)

Şu taglere bayıldığımı biliyorsunuz değil mi? Hiç geri kalmıyorum ve en sevdiğim şeyleri bu şekilde paylaşmak çok hoşuma gidiyor :)


#ensevdiğimikili


#ensevdiğimpalet


#favoriduşjelim

Blog aleminin bana kattığı ve henüz yüz yüze görüşmediğim 2 dünya tatlısı insandan hediyelerim vardı ;


@modaliza


@nesneslis

2 hafta üstüste etkinlikteydim ki yazısı blogta mevcut, sponsorlarımızın gönderdiklerini böyle yayıp izlemeyi çok seviyorum :)


#tuğçeninkalemindenbloggerbuluşması


#sendeinceldavet

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil