Ürün İncelemesi #104 : Rimmel London Scandal Eyes Show Off

Merhabalar,

Bugün sizlere aslında Mayıs/Haziran aylarında almış olduğum ancak elimde açık olarak 4-5 tane açık rimelim olduğundan açmamıştım. Şimdi ise keşke kullansaymışım diyorum çünkü kuru çıktı açtığımda:(


Kuru çıktı diyorum ama kendisi mi öyle onu bilemiyorum çünkü kirpiklerimi boyuyor. Boyuyor boyamasına ama plastik fırçasından ve üzerinde ki incecik plastiklerden dolayı gözlerime batıyor ve ciddi bir acı veriyor.

Fırçasının yapısından dolayı, arkası tombul uca doğru ince ve en ucunda da gördüğünüz gibi bombesi var. O ucunda ki bombesi sayesinde alt kirpiklere dik tutarak uygulamada güzel bir etki veriyor. Şu videomda bu bahsettiğim uygulamayı canlı olarak görebilirsiniz. En azından üst kirpiklerde facia yaşatsa da bana sadece ucuyla alt kirpiklerime uygulamada başarı olduğu için bir süre daha kullanacağım gibi görünüyor. 

Ayrıca üst kirpiklere çok fazla renk vermediği gibi, uzatma ve dolgunlaştırma da yapmıyor. Dediğim gibi bunun nedeni kurumaya dönmüş olmasından kaynaklı da olabilir. Aranızda kullanan varsa eğer, elindekinin nasıl olduğunu yazarsa çok mutlu olurum. En azından kuru olmadan önceki halini de görmüş oluruz böylece :)


Kısacası ben bu rimeli, sadece alt kirpiklerim için kullanacağım, umarım diğer beklettiklerim de kurumamıştır :/

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Canim bu maskara da genel olarak kuru cikma gibi bir sorun var. Benim ki de kuru cikmisti. Yabanci bloglarda baktigimda onlar da ayni seyi yazmislardi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sevinsem bir türlü üzülsem bir türlü :) Teşekkür ederim bilgi için :*

      Sil
  2. Rimmel Scandeleyes Show Off maskara ürünün özel formülü ve fırça dizaynı nedeniyle ürün diğer maskaralar gibi sıvı ve yoğun değildir. Bu özelliği ile doğal görünümlü ancak daha ayrık kirpiklere sahip olmak için tasarlanmış bir üründür.

    YanıtlaSil
  3. Enteresan bi rimelmiş genel olarak kuru çıktığına göre =S Neyse en azından alt kirpikler de bir işe yaramış sıkma canını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh bir üstte ki yorumdan sonra temkinli yaklaşıyorum :):(:)):))

      Sil
  4. Bende rimmelin scandeyes retro glam maskarasini almistim extreme black rengi ama o kadar islak ki surdugum an goz cevreme bulasiyor. Ben mi beceremiyorum diye arkadaslarima da denettim onlara da ayni sey oldu. Ne yapacagimi bilemiyorum bi oneriniz var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni açılan maskaralar genelde ıslak olurlar, bir süre beklettikten sonra kullanmanı öneririm :)

      Sil