Tuğçe'nin Kaleminden Blogger Buluşması

Merhabalar,

Bugünün yazısı normal saatinden biraz şaştı çünkü hem dünün yorgunluğu hem de gün ışığından yararlanıp fotoğraf çekmek derken bu saat oldu, öncelikle hepinizden özür dilerim.

Evet bugünün yazısı dün katılmış olduğum blogger etkinliği hakkında olacak. Öncelikle beni davet ettiği ve yakın ilgisinden Tuğçe'ciğime çok teşekkür ederim. Seninle tanıştığım için çok ama çok mutluyum.. Bugün sadece kendimizden ve yaşadıklarımızdan bahsedeceğim, sponsorlarımızı ise yarın tek bir postta göstereceğim :)

Umarım keyifle okursunuz, ha unutmadan yarın bir de vLog gelecek :)

Öncelikle mekana gitmek için Selin ve Alice ile Kadıköy'de buluştuk oradan geçtik Bostancı'ya. Minibüste baya eğlenceli zamanlar geçirdik, yani mekana varmadan biz kaynatmaya başlamıştık bile :)


Biz mekana vardığımızda Ece, Özlem, Meryem ve pastamıza sponsor olan Gözde Hanım mekandaydı. Öncelikle bahçede oturup biraz lafladıktan sonra bizi, kafenin üst katına bize ayrılan bölüme aldılar. Orada ise daha samimi bir ortam oluştu :)

İlk olarak bizlere güzel bilgiler veren, içten, samimi ve deneyimli olduğu her halinden belli olan Rossmann Eğitim Sorumlusu Melek Hanım hiç sıkılmadan saatlerce bizimle vakit geçirdi. Hem bizimle içten olarak ilgilendi hem de bonkör bir hediye paketi hazırlamıştı Melek Hanım bize, çok teşekkür ederim Melek Hanım'a. 


Etkinlik arkadaşlarımla (Merve hariç:/) bir arada aynı karede olmak gerçekten çok güzel, Selin'le daha önceden tanışmıştık zaten yeri ayrı onun :p ama diğer iki arkadaşımla Ece ve Özlem'le yüzyüze görüşmek ve konuşmak gerçekten çok zevkliydi. Bence bunu tekrarlayalım, baksanıza hepimiz İstanbul'dayız :)


Ve az önce pastamızı hazırlayan Gözde Hanım'dan bahsetmiştim. Yarın çok daha detaylı deyineceğim bu konuya ancak şu güzelliği bir kaç kez paylaşmak istedim :) Hele Gözde Hanım'ın 2 yaşında ki oğlu da resmen şeker, tatlılık abidesi. Hepimiz sevmek için birbirimizle yarıştık ama şimdiden kızlara pek yüz vermiyor, büyüyünce çok canlar yakacak Emir Bey!:)


Benim payıma fondöten fırçası düştü şekerim, ben de afiyetle yedim :))


Yine sponsorlarımızdan olan ancak bu kadar iyi, ilgili ve içten bir sponsorla karşılaşmamıştım. Melek Hanım gibi Nevra Hanım'da gerçekten çok profesyonel ve içten. Umarım başka zamanlarda da görüşeceğiz kendisiyle. Instagram üzerinden uygun fiyatlı kozmetik satışı yana Nevra Hanım bize çok ama çok bonkör bir hediye hazırlamış. Onun ayrıntıları yarın ama :) İncelemek isterseniz Instagram hesabı; http://instagram.com/pinkblackbeautycare :)


Artık ayrılma vakti geldiğinde son fotoğraflarımızı çektik, Alice'e sevgiler :) 


Ve eve 2 büyük poşet ile elimiz kolumuz dolu halde döndük. Ben de sabah güzel güneş varken hepsinin fotoğrafını çektim, yarını bekliyorlar melül melül :)


Bize bu güzel günü yaşatan Tuğçe'ye ve hediyeleriyle yanımızda olan Nevra ve Melek Hanım'a ve en son bize güzel hediyeler gönderen tüm firmalara teşekkür ederim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

17 yorum:

  1. Canım tanıştığımıza çok memnun oldum (anladın sen :D) Çok güzel bir etkinlikti gerçekten. Herkes çok tatlıydı :) Umarım daha çok görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa dilim sürçtü ama niye dalga geçiyosun :( Kesin görüşmeliyiz zaten hahaha:)

      Sil
  2. Kızlar sizlerle tanışmak çok keyifliydi :) Tekrar bir araya gelmek için sabırsızlanıyorum! Çok tatlısınız :) Ezgicim öpüyorum çook :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde seni tanımak gerçekten çok güzeldi Tuğçe'cim :) Umarım tekrar görüşürüz, ben seninle görüşmeyi çok isterim:*

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş. :) Hepinizde çok tatlısınız.
    Bu tarz bir şeye denk gelirsem bende katılmak istiyorum hazır İstanbul'da yaşıyorken.
    Bu arada pastaya bayıldım.Harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün katılırsın gerçekten kurulan dostluklar çok güzel oluyor :)

      Sil
  4. Ah birde ben olsaydım ...Olsun ; eğlendiğinizi görmekte güzel :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh keşkee:( Kulaklarını çok çınlattık, 9'una ayarlamalısın bence kendiniii :)

      Sil
  5. Çok keyifli bir etkinlikti:) umarım tekrar görüşürüz:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleydi, umarım görüşürüz öpüyorum:*

      Sil
  6. Bayildim bayildimm cok guzel bi gundu gercektenn :)) sponsorluk yanisira gercekten benim icin cok eglenceli ve verimli bi gundu. Inanin sizlerle tanismak cok keyifliydi. Bu guzel postun ve guzel dileklerin icin ayrica tesekkurederim ezgi hnmcm:)) fotograflar cok guzell yrin yazacgin postu heycanla bekliorum. Hepinzle tanistiim icin cok mutluyumm. En kisa zamanda kahve icelimm :) Bu arada alice'e sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tanıdığıma çok mutluyum Nevra'cım, bana da yakınsın vallahi atlar atlar gelirim yanına :) Mutlaka görüşelim, her şey için bir kez daha teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Seni tanıdığıma bende çok mutluyum :) gel mutlaka bekliyorum görüşelim kahve içelim sohbet edelim arayı açmayalım. Tüm bilgilerim mevcut bi alo yeter :))

      Sil
  7. Çok keyifli bir gündü vakit nasıl geçti hiç anlamadım doğrusu. Tanıştığımada çook memnun oldum çok güzel bir enerjin var. Başka sefere daha çok sohbet edebiliriz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olduğu için muhabbetimiz az oldu hem de uzaktık biraz birbirimize (karşımda oturuyordun yahu!:)))) bir dahakinde muhabbetin dibine vurmak dileğiyle :**

      Sil
  8. Çok güzel etkinlikti,belli.Kızlar çok güzelsiniz!
    Pasta ayrıca güzel.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bunu yansıtabildiysem ne mutlu bana:*

      Sil