Ürün İncelemesi #107 : Diadermine Crema de Dia Hidratante

Merhabalar,

Bugün renkli kozmetik dışında diğer en çok sevdiğim bakım ürününden bahsedeceğim. Nemlendirici kremler! Çok kuru cildin en kötü yanı, her zaman nemlendirilmesi gerekmesi, yani her cilt elbette nemlendirilmek istiyor ancak kuru ciltler gerim gerim gerilerek kendini öyle bir belli ediyor ki "krem krem krem" diye ağlıyor resmen :)


Diadermine'den önce çok fazla kem kullandım, aslında benim ilk bu tip bakım ürününe başlamam da yine Diadermine'nin bu kavanozdaki kremiyle olmuştu. Onu bitirmiştim sene 2005 olması lazım. Sonra sirkülasyon halinde değişik şeyler denemeye başladım. En çok memnun kaldığım Bioderma Hydrabio Richie olmuştu ki onun da yazısını yazdım. Ondan sonra ki favorim kesinlikle Diadermine'dir!


Gözlemlediğim etkilerine bakalım;

- Fiyatı gerçekten çok uygun, 2 kavanoz 7.5 TL'ye alabiliyorsunuz, bu performansa bu fiyat şaka gibi gerçekten.
- Nemlendirmesi çok iyi'den bir tık aşağıda. Gece sürdüğünüzde gündüz yüzünüzde hissediyorsunuz ama ilk sürdüğünüz gibi olmuyor, mesela Bioderma öyleydi :)
- Sivilcelenme, yağ bezesi gibi bir şey asla yapmıyor.
- Cildiniz çok çok çok kuru değilse, size iyi, çok çok çok kurulara normal gelecektir.
- 50ml'lik ürün yaklaşık 9-10 ay gider diye düşünüyorum :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. bu ürünü ben de çok beğeniyorum,
    ancak hiç 2 kavanozu 7,5 tl ye almadım....
    İndirim zamanı oldu mu bana bi haber versen diyorum ezgicim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter'dan duyurmuştum aslında :( T-Shop mıydı neydi öyle bir yer vardı orada 2'lisi 7.5 TL'ydi, bir de tüpte olanı vardı ki bana çok kötü geldi o da 2.5TL'ydi, bir dahakinde özellikle yazarım sana:)

      Sil
  2. ezgicim beni mentionlarsan gözden kaçırmam,
    teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ezgi,beğenerek takip ediyorum.Yeniyim,beklerim :) http://kozmetikleyenilen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Cilde uygun kremi bulmak gerçekten çok zor yaa =( Göz kremleride aynı şekilde! Off of..

    YanıtlaSil