Ürün İncelemesi #105 : Stila Poppy Krem Allık

Merhabalar,

Bugün ki konuğum aslında uzun zaman önce yazmış olmam gereken ve uzun zamandır kullanıp hakkını verdiğim nadir ürünlerden biri olacak. Stila krem allık!

Bunu genelde benim genel yüz makyajı yaptığımda kullandığımı görmüşsünüzdür muhtemelen ancak onun dışında normal makyajımda da kullanıyorum. Krem allıklar hakkında en çok sevdiğim şey, kalıcı olmaları ve kısa sürede ten ile bütünleşmesi.


Yılbaşı videomda da bahsettiğim gibi normal toz allıkların kalıcılıklarını artırmak için de bu şekilde krem allık kullanabilirsiniz. Ben bunu iki türlü de kullanıyorum. Sadece bunu sürüp çıktığımda eve gelene kadar benimle kalıyor, bozulmuyor. Bazen ise bu rengi tek başına kullanmak yerine alta bunu sürüp hafif renklendirip yüzümü daha sonra istediğim bir allığı sürüyorum. Hem rengi değişiyor iki allığın hem de daha kalıcı oluyor.


Bence herkeste bir adet krem allık olmalı çünkü bahsettiğim gibi hem kalıcılık hem de renk değiştirme konusunda üzerine başka bir şey tanımıyorum. Bu allık hakkında söyleyebileceklerim;

- Çok çok çok kalıcı!
- Pigmentasyonu mükemmel, burada görmüş olduğunuz rengi direk veriyor.
- Çok kullanışlı, hem yanağa hem de dudağa hem de benim gibi tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz.

Stila Türkiye'ye kesin gelmesi gereken markalardan, duyun artık sesimizi...

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Stila gerçekten harika bir marka keşke buraya gelse ama hepsinde bir korku var sanki Türkler makyaj yapmıyor bknz: Bülent Ersoy en çok makyaj malzemesini o tüketiyor yahu =P Güle güle kullan tatlım bu aralar aklımda krem allık almak var zaten iyice kanıma girdin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahha Bülent Ersoy jajajajaj ne diyeceğimi bilemedim, çok haklısın!:)))) Bence krem allık kurtarıcı :)

      Sil
  2. Krem allıklara karşı önyargılıydım ama bu ambalajıyla,rengiyle gönlümü feth etti! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ben de çok ön yargılıydım ama Görkem'in blog satışından Bobbi Brown'ın krem allığını alınca neler kaçırdığımı farkettim, bence sen de ilk olarak uygun fiyatlı bir tane alıp denemelisin:*

      Sil