Blogger Etkinliği#12 : Gece Makyajı

Merhabalar,

Bugün sizlere ben dahil Ece, Merve, Özlem ve Selin 5 blogger olarak başlattığımız ve her aynın 5'i, 15'i ve 25'in de hepimizin şansına gelen seçtiğimiz bir makyajı yapıp bloğumuzda paylaşmaya karar verdik. Ve bizim bile birbirimizden haberimiz yok hangi makyajları yapacağımıza dair :)

Artık son 3'e geldiki geri sayıma başladık. Gerçekten çok eğlendiğim, keyif aldığım bir etkinlik oldu, neyse bu duygusallığı son güne saklıyorum :) Bu makyajı yaparken çok zevk aldım, hemde videoya çektim. Ancak yayınlayıp yayınlamamak konusunda kararsız kaldım çünkü Youtube'da gelebilecek hakarete varan yorumları şimdiden görebiliyorum. Eğer sizler koymamı istersiniz, yarın hemen koyarım. Tamamen size bağlı..

Bu makyajımda da değişik renkleri kullanıp (ışıltılı kahve, değişik dediğime bakmayın!:]) bir şeyler yapmak istedim. Ve işte önce nasıl seçtiğim sonra da kullandıklarım:)




Aslında az malzeme kullanmak istedim, yine de iyi değil mi?:)

M.Asam - Magic Fondoten
NARS - Laguna/Orgasm
the Balm - Nude Tude
Kendi yaptığım paletten - Mary Lou
Chanel #108
Essence - Kaş Kalemi
Avon - Super Shock Black
NYX  Glam Shadow Stick - Divine Amber
Alix Avien - Eyeliner Pen
Flormar - Şeffaf Rimel
Rimmel London - Scandal Eyes
Laura Mercier - Secret Concealer #3
H&M - Kirpik Kıvırıcı


Hadi şimdi fotoğraflara bakalım, umarım beğenirsiniz :)





Dediğim gibi videosu hazır, sizden gelecek olan yorumlara göre yayınlayacağım :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

14 yorum:

  1. O ikinci fotoğrafdaki bakışı yerim! Sen kendine yakışanı çok iyi biliyosun bebeğim. Videoya gelince kesinlikle yükle. İstersen yorumlamayı kapat kimse yorum yapamasın. Öpüyorum ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe yavaş yavaş öğreniyorum poz vermeyi :) Benim yapmam ayrı senin beğenmen ayrı bebeğim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tatlim harika olms videosuni yukle.ve yoruminu kapat yapan burdanda yapar yorumunu;)

    YanıtlaSil
  3. Videoyu bekliyoruuuz =) 2. fotoğrafa bayıldıııım! Saçlarını toplamayı sana yasaklıyorum =P Yüzüne çok yakışan bir makyaj yapmışsın ellerine sağlık canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok teşekkür ederim:* Yükledim videoyu tavsiyenize uyup! Senin tatlılığın güzelliğin hepsi aslında muah:*

      Sil
  4. çok güzel olmuş. videoyu da koy bence izleriz biz efendi efendi :))

    YanıtlaSil
  5. canım videolarını takip ettiğim gibi blogunuda takip ediyorum :) bende blog yazmaya baslıyorum ve videolarımda yakın zamanda gelicek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde hem bloğunu hem de videolarını merakla bekliyorum!:)

      Sil
  6. cok yakısmı*-* vlogumada beklerım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, nasıl ulaşabilirim vloguna?

      Sil
  7. Ezgi'cim bu ruj sana çok yakışmış bayıldım.

    YanıtlaSil