#sendeinceldavet Blogger Buluşmamızın Ayrıntıları

Merhabalaaaaaaar!

Bugün ki yazı yine gecikti farkındayım ama 2 gündür resmen kurt var bende, gezip durdum sonunda duruldum ve çok çok güzel bir etkinlik yazısıyla geçte olsa geri döndüm :) 

Dün gerçekleşmiş olan Sevinç'ciğimin bloğunun 1.yıl dönümünü #sendeinceldavet etkinliğinde kutladık hep beraber. Fotoğraflarda da göreceksiniz, hastayım ben, bu kadar fırıldak gibi gezersem tabii ki iyileşmem, şu anda da öksürükler içersinde yazıyorum bu yazıyı da, neyse efenim şimdi bakalım neler yaşamışız biz o gün:)

Sabahın erken saatlerinde İrem'ciğimle buluşup Avcılar'ın yolunu tuttuk. :) Gittiğimizde Sevinç, kızı Nisa, Yasemin ve Ebru yerlerini almış bizi bekliyorlardı. Biz de hemen yerlerimizi aramaya başladık. Yerlerimiz bu güpgüzel kurabiyelerle belirlenmişti, hemen oturur oturmaz fotoğraf, sohbet muhabbet eğlencenin dibine vurduk :)


İşte hem sponsorlar tarafından hemde şu sağ üstte gördüğünüzü de Sevinç o kadar işinin arasında bizim için hazırlamış. Ne kadar güzeller öyle değil mi?


Tabii ortalık sakin, herkes şıkır şıkır bir fotoğraflamak lazım dedim :) 


Sonracığıma bir baktım, masanın karşısı bu güzel mi güzel hatunlarla dolmuş, fırsatı değerlendirip fotoğraflarını çekmesem olmazdı, bu arada tam karşımda oturan 2 güzel anne, sizi tanıdığım için çok ama çok mutluyum! Diğer fıstıkları zaten yine Sevinç'im sayesinde tanımış çok deli gibi sevmiştim, hala seviyorum yanlış olmasın:p


Ve sonunda dikkatlerini bana verebildiler :))


İşte sonunda masamız doldu ve garson abi(!)ye fotoğraf çektirmeye sıra geldi. Bu fotoğrafın benzerleri her yerde olacak çünkü sağolsun tek tek sıkılmadan her makine ile çekti :))


Aramızda sponsor firmalarımızdan bize ürünlerini anlatmaya gelen yetkililer de vardı. Murat Bey, Hard Line'ın inceliklerini anlattı, devamını ve esas bilgileri sponsor yazımda bulabileceksiniz :)


Mihera'nın bize küçük bir süprizi vardı, onu da daha sonra anlatacağım ama artık aramızdan biri tescilli BLOGGER! Tebrikler anne bloggerım, Lival'e dairim, Yasemin'im :)


Ve yine bir çekiliş sonrası hediyesini alan şanslı Özlem'im :) Bana çıkmaz demeyin şansınızı deneyin ama değil mi şekerim :))


O kadar yok yeaaa bana kesin çıkmaz diye ağladıktan(:p) sonra ta daa Nisa'cığım o küçük parmaklarıyla adımı çekti ve Dermomarket'ten bir hediye kazandım :) Demek ki neymiş, Yasemin'in izinden gidip, bana kesin çıkmaz demek lazımmış:ppp:))))


Bir önceki etkinlikte tanıştığım, sonrasında sık sık mailleştiğim ve çok çok sevdiğim kızlarla fotoğraf çektirmeden olur muydu hiç? Sizleri çok seviyorum hatunlarım, mutlaka daha sık görüşelim!


Yine firma yetkilimiz, bize ürününü anlatırken, ayrıntılar yarın :)


Sonunda 3'ümüzün de bir fotoğrafı oldu! O kadar güzel ki bakıp duruyorum resmen, ben artık nasıl becermişsem toplu fotoğrafları silmişim o yüzden diğer blogger arkadaşlarımdan (ç)aldıktan sonra ekleyeceğim yazıma :)


Ve sıra günün anlam ve önemine geldi! Evdenpasta sponsorluğunda Sevinç'imin pastası geldi, o kadar şık o kadar Sevinç'e uygun bir pasta ki, halinden görüyorsunuzdur eminim. Sevinç kokan pasta, yeme de yanında yat :)


Ve Sevinç dileklerini tutarak, pastasını üflüyor. Nice uzun yazmalara canım, daima burada bizimle ol, seni çok seviyoruz :)


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) Bu günde emeği geçen Sevinç'e bir kez daha sizin aracılığınızla teşekkür ediyorum, iyi ki tanımışım seni, iyi ki görüşüyoruz.. Daha önceden tanıdığım ve bir kere daha görerek daha da çok sevdiğim diğer arkadaşlarım ve ilk defa tanıştığım güzel anneler, iyi ki sizleri tanıdım, iyi ki hayatıma girdiniz. Hepinize teşekkür ediyorum :)

Yarın ki yazımda da değerli sponsorlarımızdan bahsedeceğim.

Katılan arkadaşlarım;


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. evet ben tescilli blogger olarak öhö öhöööö :))))) ayyy canım benim tatlımmmm gerçekten çok mutluyum senide tanıdığımm içinnn o pozitif enerjin tamta karşıma oturman ne güzel bir tesadüf oldu vallaaa en en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyleeeee bağlar kopmasınnnn:)

    YanıtlaSil
  2. Ezgimm çok seviyorum seni bebeğim :* güzel kalplim

    YanıtlaSil
  3. Canım benim yazını keyifle okuduk Yasemin'le birlikte:)Resimler şahane:)Emeğine sağlık.Duygular karşılıklı bende seni ve diğer blogger arkadaşlarımı tanıyor olmaktan büyük keyif aldım hepinizi çok sevdim.En yakın zamanda tekrar biraraya gelmek üzere.Kocaman öpüyorummm...

    YanıtlaSil
  4. Canım ne güzel anlatmışsın gülümseyerek ve birlikte olduğumuz güzel anları tekrar tekrar hatırlayarak okudum . ben de iyiki seni tanıdım canım Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yazmışsın ezgicim bayıldım, sanki o anları tekrar yaşadım..iyi ki tanışmışız, hepinizi çok sevdiiimm, en kısa zamanda tekrar görüşürüzz inşallah :))

    YanıtlaSil
  6. Cok cok guzel bir yazi olmus Ezgicim :) sizlerle tanidigim icin o kadar mutluyum ki anlatamaam <3 umarim en yakin zamanda yine gorusuruuuz :)
    Opucukler herkese :*

    YanıtlaSil
  7. çok güzel yazmışsın Ezgicim çok güzel ve keyifli bir gün oldu umarım sık sık görüşürüz artık :-))

    YanıtlaSil