#sendeinceldavet Sponsorlarımız

Merhabalar,

Dün #sendeinceldavet etkinliğimizin benim gözümden nasıl göründüğünü anlatmıştım. Bugün ise sponsorlarımızdan ve hediyelerimizden bahsedeceğim.

Tabii ki ilk olarak mekan sponsorumuzdan bahsetmem gerekiyor:) Kafe Avcılar, Çarşamba pazarı caddesi üzerinde, ben 7-8 yıl Avcılar'da yaşadım çocukluğumun en güzel yılları Avcılar'da geçti. Ne zaman Avcılar'a gitsem ya da önünden geçsem hep içim gider. Çok seviyorum eski memleketimi. Neyse duygusallığı bir kenara bırakalım. Sevinç kafeyi Avcılar'da ayarladığını duyunca çok sevindim tahmin edersiniz. Mekanımızın ismi The Kahve :) Yaz/kış bahçesi olan, oyun salonu bulunan ve Lig Tv'si olan bir mekan (benim gibi futbol meraklısı varsa duyurulur:)) Ortamı çok beğendim ancak ışık daha iyi olabilirdi deyip devam ediyorum:)


Sol üstte farlı olan kurabiyemiz, pastamızın yapımcısı Evden Pasta'ya ait, Ekin yazıyor üzerinde, diğer adım, çok şeker değil mi? Atölye Ful ise blog isimlerimizden kurabiye yapmış, yemede yanında yat şekerim :) Sağ üstte gördüğünüz güzellik ise, o kadar işinin olmasına rağmen bize Sevinç'in hediyesi :) O kadar düşüncelidir ki, yerim onu!:)


Veee dün de bahsettiğim gibi tam Sevinç'e uygun bir pasta değil mi sizce de? Evden Pasta'ya çok teşekkürler, ellerinize sağlık, pasta nefisti:)


Simit Sarayı bize atıştırmalık, kurabiye, simit ve tuzlulardan oluşan karışık yiyecekler yollamış, fotoğraflarda dikkatinizi çekti mi bilmem ama her fotoğrafta mutlaka birimizin ağzı doluydu :) 


Filiz Makarna yine bizi şımartan bir firma oldu! Buraya koymadım aynı olanları ama tam 9 paket makarna göndermiş bizlere, yaklaşık 4-5 ay makarna almayız artık. Bir de yeni bir karar vermiştik annemle, haftada sadece 1 kere karbonhidrat yiyecektik. Uyacak mıyız? Tabii ki hayır.


Evet tam 18 paket Cart'e Dor! :) Puding ve krem şanti hastası biri olarak, ne diyebilirim? Kilo alacağım, hem de çok fena :/


Bebak yine bir blogger dostu olduğunu gösterdi. Bende olmayan tonik ve temizleme jeline çok mutlu oldum gerçekten. İkisini de denedim, biraz daha kullandıktan sonra yazacağım elbette :)


Durance'yi diğer bloglarda görüyordum ancak deneme fırsatım olmamıştı o yüzden gönderdikleri testerları denedim bile. Alır mıyım bilmiyorum ama teşekkürler Durance:)


Bulgarian Rose ! Yine hep duyduğum ancak almaya fırsat bulamadığım bir marka daha! Tam da saç kremim bitmek üzereyken süper oldu, en kısa zamanda yazacağımdan şüpheniz olmasın :)


Essence Türkiye yine dopdolu bir paket yollamış! aynı ürünlerden elimde olduğu için, bu şekilde bir paketle yakında bir çekiliş yapmayı düşünüyorum. Essence'in bu kadar eli bol olması beni şaşırtıyor. Çok teşekkürler Essence!


Mihera daha önceki etkinlikte de sponsorumuzdu. Hepsi el yapımı olan takılardan şansıma bu yüzük çıktı, benden başka kimsede yok bu yüzükten ona göre :) Yine yanlarında birer adet yarım iskambil kağıdı çıktı, çekilişle 2. hediye kazanacaktık ki, Lival'e dairim Yasemin'im kazandı hediyeyi ve aramızda ki en tescilli blogger oldu, yoo kıskanmadım şekerim:p :(


Revigen aslında çalıştığım firmanın bir müşteri. 1 yılı aşkın süredir ne zaman gelse, bir isteğiniz varsa söyleyin göndereyim der, ortalarda gözükmez. O yüzden Revigen'i deneyeceğim için kendimi şanslı hissediyorum :)


Blackspade termal içlik göndermiş. Yakın zamanda aşırı sıcağa ya da soğuğa gitme planım yok o nedenle çeyizime sakladım ben seni bebeğim :)


Bir blogger dostu daha! Cyrene'nin ürünlerini beğeniyordum. Zeytinyağlı sabun ve saç bakım kremine çok çok sevindim.



Aquas ise anneme gitti. Kuzumun yıllardır ayaklarıyla problemi var, umarım iyi gelirsin bebişim. Bebek ayağı yapacak diye ümit ediyoruz, bakalım. Çok detaylı yorumda bulunacağım hakkında:)


Hard Line! Hmm. Hayatımda hiç spor yapmadığım için ne zaman kullanırım bilmiyorum bu ürünleri ama Murat Bey, ürünleri hakkında o kadar güzel şeyler söyledi ki, şahsen ağzım açık dinledim. Dünya çapındaki tüm sertifakalara sahip, yerli malı olması, en çok dikkatimi çeken şey oldu. Sanırım erkek arkadaşım kullanacak ve bu şekilde de ayrıntısı olacak bloğumda.


Dermoeczanem'den çok merak ettiğim bir tonik kazandım! 5 kişiye çekilişle hediye veren Dermoeczanem'in bir talihlisi (Nisa'cığım sayesinde) ben oldum ve Caudalie markasının toniğini deneme şansı yakaladım. Bunu da kullandım bugün, yakında gelecek yazısı:)


Revigne hakkında ki yorumda bahsettiğim müşteri aynı zamanda Acnecinamide'in de distribütörü. Bunu da denemek istiyordum sağolsun Sevinç bütün denemek istediğim ürünleri bir araya toplamış. Etkinlik en çok bana yaradı, itiraf ediyorum :)


Doğadan'ın çaylarını zaten tüketiyordum :) Özellikle İsveç Şurubu hakkında çok fazla şey duymuştum, çayı olduğunu bilmiyordum o yüzden ayrı sevinçliyim :)


Komili'nin şampuanlarını ananem kullanıyordu o yüzden ayrı bir his uyandırdı bende. Hazır Head&Shoulders'ım bitmişken hemen başlayacağım :)


Ulric de Varens'in kokularını nasıl anlatabilirim bilmiyorum! O kadar beğendim ki! Aslında burada olmayan bir de erkek parfümü hediye etmişlerdi ancak taşımaya gelen erkek arkadaşım bunu görünce hemen kaptı. O nedenle burada yok. Divine-Isstime ise annemin oldu. Ben de Mini Love ile aşk yaşıyorum desem yeridir:)


Schwarzkopf Türkiye yine bize güzel bir ürünle tanıştırdı :) Saç spreyi konusunda ki önyargımı kırabilir mi göreceğiz :)


Yine merak ettiğim bir ürüne Organique sayesinde deneyeceğim, çok seviyorum böyle ürünleri :)


HC Hair çok güzel bir maske ve baş havlusuyla yanımızda olan firmalardan. Havlu çeyizime gitti bile :) Maskeyi kullandım, ilk kullanışta bayıldım :))


Yine aslında daha önce sahip olduğum ve taşınırken niye almadığımıza hep hayıflandığım bir ürün bu Twisting. (adını yeni öğrendim, küçükken dönen şeydi benim için) Nettpazar sayesinde egzersizlere kaldığım yerden devam edebileceğim:)

Geçen aylarda Vanilla kutudan çıkan ve okudukça merak ettiğim bir ürünü Kozmoya sayesinde deneyeceğim. Az önce söylemiştim sanırım, cidden çok merak ettiğim ürünleri deneyeceğim:=) Ve Kozmoya'nın bize diğer hediyesi argan yağı ve şampuan oldu :)


Ve yine gerçekten blogger dostu olduğunu ispatlayan Fresh'n Soft 9 parçayla bizi mutlu etti. Her zaman kullanılacak ürünlerin olması da ayrı kaymağı:)

Burada fotoğraflayamadığım Les Naturelles Türkiye'den gelen yetkiliden 5 kişi cilt bakımı kazandı:) İyi bakımlar kızlar şimdiden :) Ayrıca Zuzubo'dan çocuklar için çok güzel bir oyun vardı. Onu da Ece'cim kazandı, çok olay oldu ama güzel oldu :)))

Başta Sevinç olmak üzere tüm sponsorlara çok teşekkür ediyorum. Ayrıca çok eğlendim, çok güzel bir geçirdim :) Her şey için teşekkürler :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. çok iyi oldu Ezgicim bu yazı ben de kim kimdir diye boğuşuyordum artık senden bakıp yazarım.. harika bir gün olduğunu da tekrar söyleyeyim Sevinç'in eline sağlık :-))

    YanıtlaSil
  2. hepsıde cok guzell canım naptın sen bı ara nesfıt falan dıyet yapıodu canım zayıflayabıldınmı ben suan 7 aylık hamıleyım ve 8 kılo daha aldım kullandığım ılacta zaten kılo yapmıştı sen bıraktın mı uzerıne bırde doğum kılolarıı bınecekk:(

    YanıtlaSil
  3. Kuzucum bende başladım kıyısından köşesinden ürünleri denemeye, seviyorum seni iyi ki yeniden görüştük, mucuko :*

    YanıtlaSil
  4. wooow güle güle kullan canımm :) essence'in french manikür fırçasını ilk defa görüyorum şu an şoktayım! Aşırı merak ettimmm :D

    YanıtlaSil
  5. Canım iyi günlerde kullan seviyorum seni :)

    YanıtlaSil