InstaHediye : NYX

Merhabalar,

Dün NYX'ten harika bir paket aldım, çok süpriz oldu hiç beklemiyordum demeyeceğim çünkü zaten uzun zamandır NYX genel merkeziyle hem de Türkiye ayağıyla konuşuyordum. LA'a Face Award için çok öncelerde mail atmıştım, onu da başka bir zaman yazarım şimdi bugün ki konumuza dönelim :)


NYX artık Türkiye'de bir distribütöre sahip, yani kısa zamanda daha ulaşılabilir ve online olarak da satışta olacak. Bu görmüş olduğunuz tüm yüz makyajımı yapabilmem için bana gönderilmiş paket, ancak belki biliyorsunuzdur cildim çok kurudan kuruya dönük o nedenle gelen 2 tane ürünü hiç bir şekilde kullanamayacağım. Hediye de etmek istemedim iş arkadaşıma :p Çünkü genelde ona veriyorum böyle şeyleri, yağlı ciltli tek tanıdığım o çünkü. Neyse :) Şimdi gelelim Instagram hesabımda verdiğim hediyelere;


Yağ emici mendillerin üzerinde ki TESTER yazısı bana geldiğinde bu şekildeydi ama emin olun hiç bir sorunu yok, ellenmemiş bile. Diğer NYX'in kusursuz ve matlaştırıcı likit fondöteni, hakkında yazılanlara baktım, bazıları çok sevmiş bazıları ise hiç sevmemiş.

Eğer bu hediyeler benim olsun diyorsanız, Instagram hesabımı takip ederek şu fotoğraftakileri yerine getirmeniz gerekiyor :)

NYX Türkiye ekibine ve Zeynep Hanım'a çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder