Tuğçe'nin Kaleminden Blogger Buluşması Sponsorlarımız

Merhabalar,

Dün ki yazımda etkinlikte bizim yaşadıklarımızı anlatmaya çalışmıştım bugün ise, bize sponsor olan firmalardan ve ürünlerinden bahsedeceğim. İlk defa deneyeceğim ürünler çok fazla içlerinde. Hem bu kadar emek harcadığı hem de bana yeni ürünler deneme fırsatı yarattığı için Tuğçe'ye bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :)

Şimdi gelelim sponsorlarımız kimlermiş, neler göndermiş bizlere, onlara bakalım:)


İlk olarak tabii ki mekanımızın sponsoru Bostancı Cordon Kafe'den bahsetmem gerekiyor. Mekan oldukça büyük, çift girişli, yaz kış bahçesine sahip, içerisinde masa oyunlarından tutun da nargile keyfine kadar her şey var, o yüzden Bostancı taraflarına yolunuz düşerse mutlaka uğramalısınız.

Bir diğer görünmez sponsorumuz ise, Pastel Sanat. Resmen gizli kahramanımız bizim :) Şu yukarıda görmüş olduğunuz şirin kartları hazırlayan ve etkinlik boyunca fotoğrafımızı çeken İlker Bey çok büyük bir alkışı hakediyor bence :) Teşekkürler Pastel Sanat!

Şimdi ise kartta yazan sıraya göre sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum.


Bebak markasını neredeyse tüm bloglarda görüyordum ancak hiç denemek için gidip almadım, o yüzden Bebak'ın sponsor olması ve denemek için 2 ürün göndermesine çok sevindim, makyaj temizleme mendilinden kullandım bile, yakında yazacağım sanırım :)

Cosmed  markası ise bize büyük bir paket hazırlamıştı, içerisine koydukları 4 adet ürün hem orjinal boy hem de gerçek anlamda işimize yarayacak ürünler. 2 adet slülit için ürün (ki yaz geliyor şekerim), bir el kremi ve bir de nemlendiricili maskeler! Uvv beybi :)


Bir blogger dostu firma daha! Biz kızlar zayıf olmak için uğraştıkça bu güzellikleri yiyoruz :) Ama hepsinin tadı muhteşem, özellikle mozaik pastayı şiddetle tavsiye ediyorum :) Yine bonkör davrandığın için teşekküler Dr. Oetker:)


Doa Kozmetik yine uzun zamandır denemek istediğim Shea Butter göndermiş bizlere, ne desem az kalır. Bu kadar denemek istediğim bir ürünün çıkması gerçekten beni çok mutlu etti. Elimde ki şu yağları bir an önce amacına uygun kullanmalıyım sanırım artık :) Teşekkürler Doa!


Bir başka blogger dostu Dore Çorap , bu sefer ki ürünler biraz daha çocuk kategorisine uygun çevremde de çocuk olmayınca, bir süre çekmecemde bekleyecekler. Bir arkadaşımın kız çocuğu olduğunda hediye edeceğim, şimdiden hediyeler hazır :)


Catherine Arley ve Elite Cosmetic gerçekten çok bonkör davranan firmalardan. Elite Kozmetik'i ilk defa deneyeceğim şu en önde gördüğünüz yamuk duran kaş farı tam benlik, o kadar çok sevdim ki fotoğraflarını çekmeden dokunamamak çok kötü geldi. Catherine Arley ise küçüklüğümden beri bildiğim pudrasını ve rujunu kullandığım bir markadır. Ojelerine de bayılırım. Çok teşekkürler Catherine Arley ve Elite Cosmetic:)


Bir diğer sponsorumuz da Essence idi. Bir süre kozmetik alışverişini bırakmış olduğumdan bu çıkardıkları tüpte rimelde hep gözüm kalmış ancak almamıştım. Şimdi deneyecek olmak çok güzel :) Zaten Essence'in her şeyi belli, üzerinde çok konuşmama gerek var mı? Bir tanesin Essence, çok teşekkürler :)


Bu etkinlikte dikkatimi en çok çeken şey, firmaların ciddi anlamda çok bonkör davranmasıydı. Hiç bir şeyden esirgememişler bizi, kısmamışlar. Bu o kadar güzel ki, aynı markanın birden fazla ürününü deneyip yorumlamak. MMmmm ağzım sulandı :) 

Bu firmalardan birisi de Fresh'n Soft oldu. 6 adet tam boy ürün gönderdiler bizlere, zaten bildiğim ve sevdiğim bir markaydı ancak her ürününü kullanmıyordum şimdi ise hepsini deneyeceğim. Teşekkürler :)


Dün de bahsetmiş olduğum Gözdepasta bize bu çok güzel pastayı hazırlamıştı. İçerisinde krema olmaması hepimizin tercih nedeni oldu. Çikolatalı olmasına rağmen tadı o kadar hafifti ki nasıl yedik nasıl bitirdik hiç birimiz hatırlamıyoruz :) Ellerinize sağlık Gözde Hanım:)


İxora parfüm de günümüzü güzel kokuttu :) Hindistan cevizi kokusu o kadar güzel ki bir anda yaza gittim ve geldim ilk kokladığımda :)


Bu güzelliklerin hepsi de el yapımı! İnanamıyorum ben çünkü elimin yatkın olduğu bir iş olmadığı için hayranlıkla izlemek zorunda kalıyorum. Hepsi benim gözümün nuru:) Güzel sabunum için Cicili Bicili Sabun'a, makarna için Marnalütfen'e, keçeli çerçeve için Gökçe'ye ve bu güzel, leziz kurabiye için http://cookieborn.blogspot.com/'a çok teşekkür ederim :)


Ve yine bonkör bir firma! Oriflame; çevremde satan bir insan olmadığı için hiç deneyememiştim Oriflame'i. O yüzden bu kadar çok ürününü bir anda deneyecek olmak gerçekten çok güzel. Takma kirpik takmayı artık öğrenmek istiyorum, bunu da belki Oriflame ile başarırım, ne dersiniz?:)


Orkide Hareketi'de bizi unutmayan firmalardan. Jane Ashley'i de ilk defa deneyeceğim. Çok teşekkürler Orkide Hareketi :)


Pinkblackbeautycare Instagram üzerinden kozmetik satışı yapan bir hesap, açıkçası ben başta sponsor olduğunu duyunca çok heyecanlanmıştım. Heyecanımın bu şekilde olacağını bilmiyordum tabii. Bizlere içerisi dolu dolu bir paket getirmiş Nevra Hanım. Aç aç bitmiyor, bak bak bitmiyordu. Zaten fotoğrafta da görebilirsiniz neler koyduğunu bizim için. Nevra Hanım'a bir kere daha teşekkür ediyorum, hem sıcak sohbeti hem de ürünler için :)


Bir diğer bizi şımartan firma Rossmann oldu. Rossman Eğitim Sorumlusu Melek Hanım'da bizimle birlikteydi. Ürünleri kendi tek tek seçmiş bizim için. Anlatırken de o kadar mutluydu ki bunu yüzünden görebiliyordum gerçekten. O da bizimle olmaktan çok mutluydu. Isana ve Rival de Loop benim yine ilk defa deneyeceğim ürünlerden. O yüzden ekstra mutlu ve heyecanlıyım :)


Ve son olarak yine bir blogger dostu Turuncu Kasa , bizim için 10 adet ürün göndermiş. Tuğçe'nin yapmış olduğu çekilişle bana bu Cecile'in tekli farı çıktı, deneyip göreceğiz.

Katılımcılar;

Sponsorlarımız bu şekildeydi, umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur çünkü uzun ve bol fotoğraflı bir yazı oldu. Bize bu günü yaşatan Tuğçe'ye ve sponsorlarımıza ne kadar teşekkür etsem azdır. 

Eğer etkinlik öncesi, etkinlik sırasında ve sonrasında çekmiş olduğum videolardan oluşan vLog tarzındaki videoma da bakmak isterseniz sizi şöyle alayım; vLOG : #tugceninkalemindenbloggerbulusmasi

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

13 yorum:

  1. Rica ederim canım ben teşekkür ederim :) yazın çok hoş olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar görüşmeliyiz kesinlikle, tadı damağımda kaldı:*

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsın emeğine sağlık. Vlogda çok keyifliydi. Seni tanımak çok güzeldi fıstık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzellik! Sanalda başlayan arkadaşlığımızı reele dökmek gibisi yoktu:*

      Sil
  3. Güle güle kullan canım hepsini. :)

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık,ne güzel yazmışsın:)

    YanıtlaSil
  5. evet beklediğm heycana değmiş doğrusu yine bi harika yazı. bu ara deli gibi videolarını izliorum :) yazın için güzel görüşlerin için bir kez daha teşekkür ediyorum :) yüreğine emeğine kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanıştığıma ve seni gördüğüme çok mutluyum, yazdıklarım emin ol gerçek duygularım:) Videolarımı izlemen çok hoşuma gitti, teşekkür ederim:*

      Sil
  6. Elite in o kas farina vende bayildim kuzum bukadar iyi beklemiyodum kaş rengimle cok guzel uydu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da kaş kalemim bitmeye yakındı iyi oldu (tabii başka kullanacak şeyim yoktu:p) ama benim gibi kahverengi manyağı için biçilmiş kaftan :))

      Sil
  7. Yazın çok güzel olmuş videoyu da ayrı beğendim. İyi ki tanışma fırsatımız oldu seni tanıdığıma çok sevindim :)

    YanıtlaSil