Ürün İncelemesi #101 : Burt's Bees Lip Balm

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz aslında kış aylarında en sadık yarimiz olması gereken lip balmlar.


Burt's Bees'i ben ilk duyduğumda çok popülerdi. Watsons'a da sanırım yeni gelmişti. Hakkında yazılanları okumadan aldığım bu balmdan şahsen istediğim etkiyi alamadım. Bu dudak bakımından çok "dudak koruyucu" olarak tabir edebileceğim, dudakta yoğun bir tabaka bırakıp dudağı olabilecek her şeye karşı koruyan bir ürün. Bir zamanlar dudaklarımın üst taraflarına kadar kuruluk yaşıyordum, o zamanlarda da baş ucumda bu olduğu için bunu kullandım. Çatlaklara/acıya/kuruluğa ne iyi geliyor ne de etkisini azaltıyor. 


Ambalajı aldığımın ertesi günü sanırım hemen soyulmaya başladı ben de çıkardım komple. İçerisinde öyle bir ürün var ki kullan kullan bitiremeyebilirsiniz. Ben yaklaşık 8-9 aydır her gün kullandım (yazın dahil) yarısına gelemedim bile. O derece yoğun kıvamlı ve bereketli bir ürün.

Hepsinde aynı şey var mı yoksa ballı olana mı özel bilmiyorum ama dudağı dolgunlaştırma özelliği var, bana etki etti mi? Hayır. Ben bunu nereden biliyorum, ilk sürdüğünüzden itibaren dudakta yanma başlıyor. Tıpkı the Balm rujları gibi mentollü, dudağı şişirmek istiyor ama beceremiyor. Bu duygu da bir süre sonra sıkıyor çünkü dudaktan siz silene kadar gitmiyor.

Ben bir daha almam, başka ürününü de kullanmadım Burt's Bees'in sırf çöpe gitmesin diye bitireceğim bir balmdır kendisi.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Nedense şu ürünü hiç alasım yok tuhafım walla herkes çok seviyor ama bir lip balm için bence pahalı :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de aldım ve aynı senin gibi düşünüyorum :) bir daha almam muhtemelen.
    O kadar bereketli bir ürüne dışının dayanıksızlığı hiç hoş değil hemen yıprandı ve bozuldu. Çok çirkin duruyor :)) Dışarıda sürmekten utanıyordum, senin gibi kabını tamamen yolayım bari, iyi bir fikir oldu bana. Çok sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabının yarısı var yarısı yokken çok kötü görünüyordu, bence de çıkarmalısın en azından sarı sarı güzel duruyor :) Fiyatını hiç haketmeyen bir ürün:/

      Sil
  3. Mentollü olması beni çok rahatsız etti. Dudağım çatlakken sürmeye korkuyorum yakıyor. 14 lira çöpe gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende sırf geçirir diye, ilk an verdiği ferahlık için sürüp durdum ama geçme süresini uzattı..:s

      Sil
  4. TR fiyatını abartı bulduğum için almıyorum Blistex candır <3 tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o zamanlarda çok duydum ismini, alacağım en kısa zamanda, teşekkür ederim:)

      Sil