Ürün İncelemesi#99 : Rimmel London Kate Moss #109

Merhabalar,

Ürün incelemelerine kaldığım yerden devam ediyorum. Ancak bu sefer dudağımda gösteremeyeceğim çünkü yüzümün bir çok yerinde sivilcelenme yaşıyorum, nedeni bir çok şey olabilir o yüzden neyin neden olduğunu da tam kestiremiyorum, düşünün göz kapağımın üzerinde bile sivilce var:(


Şimdi gelelim artık bugün ki konumuza Rimmel London Kate Moss serisinin 109 numaralı coral rengine. Bunu ne düşünerek aldım bilmiyorum çünkü aldığımdan beri bir türlü kombinleyip kullanamadım. Sadece dudaklarıma hafif renk versin diye uyguluyorum. Aslında kendimi mevsimlere göre ürün kullanan biri olarak tanımlamıyordum ama son zamanlarda "ay bu kışın olur mu canıım" diye söylenirken yakalıyorum. O yüzden de bu ruja elim pek gitmiyor. Zamanında çok fazla gereksiz şey almışım şimdi onun cezasını çekiyorum:/ Elimden geldiğince de kullanıp renkli kozmetik bitirmeyi istiyorum.


Bu coral ruj, sıcak turuncu olarak tanımlanıyor, alttonu pembe ve bu lasting finish serisindeki tüm rujlar gibi dudakları kurutuyor. Kalıcılığı ve pigmentasyonu bana göre muhteşem ancak bazı yorumlarda kalıcılığını beğenmemişler. Ben öyle bir şeyle kaşılaşmadım, bu serinin 1 rujunu (#104) bitirmiş biri olarak kalıcılık konusunda kefil olabilirim. Mat yapısından dolayı altına lip balm tarzı bir şey sürerseniz daha iyi olabilir ama benim gibi mat görüntü sevenler her hangi bir şey uygulamadan çok daha memnun olacaklar. Çizgilere dolduğunu söyleyemeyeceğim çünkü ben mat rujları bir kaç kat sürüyorum o yüzden çizgilere dolma yaşamıyorum. Bu seri ile ilgili tek olumsuz olarak söyleyebileceğim şey, kokularıdır! O kadar meyve kokuyor ki ben başta çok rahatsız oluyorum. Kapağını bir süre açık bırakarak bu kokunun uçmasını sağlayabilirsiniz.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Bu seriyi bende seviyorum senin aksine meyve kokuları da hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben küçüklüğümde çok kan hapı içtim, onlarda hep kırmızı meyve kokuyordu o yüzden şimdi kırmızı meyve aromalı hiç bir şey yeyip içemiyorum :/ Hep kansızlığımın neden:/:)

      Sil
  2. Bu Kate rujların renkleri ne kadar güzelse yapıları da bir o kadar berbat! ayıla bayıla bir rengini aldım ve elim gitmiyor bir türlü =/ Artık önüme gelen ruju almıyorum bazı markaları kriter olarak belirledim onların dışına çıkmamaya çalışıyorum.. Yazık verilen paralara

    YanıtlaSil
  3. Rimmel london rujları ben de koklamadan almış bulunmuştum.felaket resmen dayanamıyorum renkler güzel kalıcılık iyi ama koku yüzünden çekmecede bekliyolar.hele apocolips almıştım ki ilk sürüşte dayanamayıp arkadaşıma verdim.koku rahatsız etmiyorsa kullansın diye.kapakları açık bırakmayı deneyecem.çünkü aldığım renkleri kullanmak istiyorum.bu arada matlıklarını çok beğeniyorum.essence nin yeni mat serisi de hoş ama renkler rimmel kadar çeşitli değil yine de kokusu rahatsız etmediği için tercih sebebi.

    YanıtlaSil