Video : Makyajımı Nasıl Çıkarıyorum?

Merhabalar,

Bu görmüş olduğunuz bütün kullandığım ürünleri blogta anlattım. Şundan sonra şunu uyguluyorum, şöyle yapıyorum diye yazı olarak bahsettim. Daha sonra düşündüm hep kamera karşısında makyaj yapmak için geçiyorum, bu seferde makyajımı nasıl çıkardığımı göstereyim dedim ve işte karşınızdayım. Kullanmış olduğum ürünleri (1-2 tanesi hariç) sağ üstten aratarak yazılarını okuyabilirsiniz.



Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. şu bioderma dan ben de almalıyıımm=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı ve tarihinin geçmemiş olmasına dikkat et:)

      Sil