Ürün İncelemesi #106 : Diadermine Retouche Jeunesse Concealer

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz YSL Touche Eclat Concealer'a ambalaj olarak(!) dupe gösterilen benim de en büyük aşklarımdan olan Diadermine'in kapatıcısından bahsedeceğim.


Dupe olduğunu bir kaç yerden duyduğum için diyorum çünkü bende YSL yok :) Neyse zaten konumuz YSL değil, Diadermine. Bunun hiç bir şekilde kapatıcılığı yok, tamamen aydınlatıcı. Concealer olarak geçse de gerçek anlamda zerre kapatıcılık yok. Eğer sizin göz altlarınızda bir problem yoksa yani cidden "bebek" gibiyse gözaltlarınız o zaman tam size göre :)


Şimdi biraz özelliklerinden bahsedelim,

- Kalıcılık çok mükemmel olmasa da günlük makyajda sizi idare edecektir.
- Aydınlık vermesi güzel, bir süre sonra cilt rengine dönüyor maalesef. Ama yine kapatıcılığı olmuyor.
- Fiyatı biraz yüksek bana göre, fiyatını hakeden bir ürün değil. Bunun yerine Rimmel London Match Perfection concealerı alınabilir.

Ben çok aydınlatıcı kullanmıyorum göz altımda. Ancak çok çok özel günlerde kullanırım :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. diadermien'in göz altı kapatıcını hiç görmemiştim ..TR'de varmı bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var kuzum Gratis ve Watsons'ta görmüştüm, ben Bim'den aldığım için:s

      Sil
  2. Ambalaj çüok şık al beni diye konuşmadığı kalmış sadece :) Güle güle kullan bebeğim elini korkak alıştırma aydınlat göz altlarını ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe senin için daha çok kullanmaya çalışırım bebeğim :)

      Sil
  3. Ben bu ürünü göz altı kapatıcısı zannediyordum :/ keşke öyle bir ürün olsa da garnier seçeneğine alternatifler çoğalsa.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil