40 TL'ye Günlük Makyaj

Merhabalar,

Bugün yine bir video ile karşınızdayım. Son olan olaylardan dolayı içimden hiç yazmak gelmiyor. O yüzden 2 gün önce yüklemiş olduğum video ile sizi başbaşa bırakıyorum.



Kullanılan malzemeler;

NYC - All Day Long Fondoten
NYC - Allık
Emily - Gri Göz Kalemi
Essence - Kaş Kalemi
Essence - Dudak kalemi
Alix Avien - VolumPlus Maskara

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Yüzüne ne sürdüysen bilmiyorum şuanda izlemedim ama çok aydınlık ve hoş duruyor canım,değişik ve hoş buldum seni bu fotoda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende NYC'nin fondotenini baya sevdim :) Biraz daha kullanayım tam düşüncelerimi yazacağım güzelim. Teşekkür ederim:)

      Sil
  2. ne tatlısın
    o anlatışın mimiklerin
    çok beğeniyorum videolarını;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim** Ben de hiç beğenmiyorum kendimi şimdi mutlu ettin beni kuzumm:)

      Sil