Ürün İncelemesi#63 : MAC Mineralize Earthly

Merhabalar,

MAC deyince nedenini bilmediğim bir şekilde bende akan sular duruyor. Hele de ELCA'da çok uygun fiyatlı görünce dayanamayıp alıyorum. Önce bir internetten araştırsam biraz bakınsam da öyle alsam diyorum ama yok işte kendime söz geçiremiyorum.


İşte bunu da bu şekilde delirdiğim bir anda ELCA'da görünce dayanamayıp aldığım bir far. Testerı yoktu çünkü her çeşitinden neredeyse 1-2 tane vardı. Yine benim elim toprak tonlarına gitti ve bunu almış oldum.


Neden bu kadar olumsuz konuştuğuma gelirsek eğer, bir kere çok fazla tozutuyor! Hiç beklemezdim bu kadar tozutmasını. Şu videomu izlemişseniz eğer orada kamerada bile nasıl belli oluyor tozutması!


Renklere bu şekilde bakında ne kadar da güzel duruyor değil mi? Evet bence çok güzel duruyor. Ama gelin görün ki aşağıda da gördüğünüz gibi renk vermesi de bana kötü. Mutlaka bir far bazıyla kullanmalısınız. Ayrıca bir kötü yanı daha benim sim/parlaklık sevmememden kaynaklı. Tüm renkler ciddi anlamda simli bir yapıdalar.


Ama işte MAC olunca, elden çıkarmaya da kıyamıyorum. Özel bir günde kullanırım diye duruyor çekmecemin bir köşesinde. Ama bu gidişle ya hediye edeceğim ya da satacağım. Zaman gösterecek bunları :)

Sevgiyle kalın...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Gozumizu okadar boyamislarki tatlim MAC.se guzeldir kotu olamaz tereddutsuz.alalm olduk iice bende kapaticisini alip pisman olmstm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok haklısın, bende bunu düşündüm bu farda. Bundan sonra hemen atlamamaya karar verdim güzelim :/

      Sil
  2. Ona bakılırsa, geçen sene doğum günümde bana, MAC'tan bir ruj gelmişti hediye, kırmızı. Dudaklarımı nasıl kuruttuğunu anlatamam. Kabuk bağladım resmen. Bir başka arkadaşıma hediye ettim mecburen. Sonra da MAC'a tövbe dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum ya, çok kötü olmuş bu! Dün de annemle bundan bahsediyorduk, üzerine yazını görmem beni iyice soğuttu her şeyden! Bu olay sadece MAC'e özgü de değil işte kahretsin

      Sil
  3. Rengi de çok güzelmiş. Kötü olmuş renk vermemesi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renginden ötürü deneyemeden aldım işte, çok kötü oldu hem de:(

      Sil